Σελίδες


Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Κουμεντάκης: «Μπορεί ο Εθνικός»

Κουμεντάκης: «Μπορεί ο Εθνικός» (video)

Πεπεισμένος ότι η πρώην ομάδα του, ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης, μπορεί να πετύχει δύο νίκες στην έδρα του επί του Ολυμπιακού στους τελικούς, έδειξε με δηλώσεις του "ΣΤΟ ΦΙΛΕ" ο ακραίος της Ιταλικής Ραβένα, Ραφαήλ Κουμεντάκης. Δείτε το video με τις σχετικές δηλώσεις του «Ιταλού».

Μια μέρα μετά την κατάκτηση της 5ης θέσης που οδηγεί στην Ευρώπη ο άσσος της Ραβένα, Ραφαήλ Κουμεντάκης βρέθηκε στο στούντιο της Nova και μίλησε στον Παντελή Λώλη για την πρώτη του χρονιά στην Ιταλία αλλά και για τους τελικούς της πρώην ομάδας του, Εθνικού με τον Ολυμπιακό. Είπε ο Κουμεντάκης…

Για τους τελικούς:
«Έχω δει τον πρώτο τελικό. Πιστεύω πως ο Εθνικός δεν θα πέσει εύκολα, θα είναι μαχητικός στην Αλεξανδρούπολη. Ο κ. Μουστακίδης κάνει εκπληκτική δουλειά και οι παίκτες με τον κόσμο θα τα δώσουν όλα. Αν ο Ολυμπιακός δώσει δικαίωμα θα φύγει από την Αλεξανδρούπολη ηττημένος. Το προβάδισμα πάντως το έχει ο Ολυμπιακός. Στο πρώτο παιχνίδι πίστευα πως ο Εθνικός θα νικήσει αλλά έγιναν κάποια λάθη και χάθηκε η συγκέντρωση. Είναι αλήθεια ότι κάνει την ζημιά και ο φίλος μου, ο Κοκκινάκης. Στο 2ο παιχνίδι στο 2-0 στο 24-23 ο Γιορντάνοφ τελειώνει μια εκπληκτική μπάλα. Δεν πρέπει να δίνεις σε τέτοιες ομάδες ευκαιρίες και ο Εθνικός τις έδωσε δύο φορές. Μου λείπουν αυτοί η τελικοί, μου λείπει ο Εθνικός. Αν πάρει το πρωτάθλημα θα είμαι ο πρώτος που θα πανηγυρίσω. Υπάρχουν και κάποιοι που δεν το πιστεύουν επειδή έφυγα και η ομάδα πήγε στον τελικό αλλά δεν είναι έτσι. Χαίρομαι και μακάρι να ήμουν κοντά τους. Ο Μιγιαίλοβιτς είναι εξαιρετικός παίκτης και δεν θυμάμαι να έχει περάσει καλύτερος ξένος παίκτης από αυτόν στον Έβρο. Είναι και καλό παιδί απ' ότι μου έχουν πει»
 
Για το Καμπιονάτο:
«Περίμενα να παίξω λιγότερο αλλά πήρα ευκαιρίες. Πότε ήμουν καλός πότε όχι. Είναι δύσκολο το Ιταλικό πρωτάθλημα, με απαιτήσεις αλλά μου έκανε καλό. Με ωρίμασε, με έκανε περισσότερο σοβαρό. Σου αλλάζει τα πάντα το Καμπιονάτο, σε κάνει να είσαι συγκεντρωμένος».

Για την Εθνική ομάδα:
«Θέλω να παίξω βασικός και νομίζω ότι εξαρτάται κυρίως από εμένα. Για μένα η Εθνική είναι το παν. Δίνω το παρών και θέλω να πάει καλά. Τον Δεκέμβριο δεν ήμουν βασικός, ίσως δεν ήμουν έτοιμος και σε καλή κατάσταση, έτσι έκρινε ο κόουτς. Αν ο προπονητής κρίνει ότι είμαι έτοιμος,  θα βοηθήσω πολύ. Ζηλεύω παιδιά από την Γαλλία και την προετοιμασία τους. Μακάρι να έχουμε υπομονή και να φτάσουμε κι εμείς στις μεγάλες διοργανώσεις. Θέλει υπομονή, δεν γίνεται καλή ομάδα μέσα σε 6 μήνες. Δουλεύουμε και θα τα καταφέρουμε. Έχουμε μια πολύ καλή φουρνιά και μακάρι να δέσει το σύνολο. Έχει αλλάξει το βόλει από το παρελθόν. Μακάρι να ξεπεράσουμε τις παλιές φουρνιές του ελληνικού βόλει».

Για το λεύκωμα του Σαμαρά:
«Είναι μύθος του βόλει και οι σελίδες του βιβλίου είναι λίγες για αυτόν. Είμαι πολύ μικρός για να μιλήσω εγώ για εκείνον. Ήταν απλός, κατάλαβα με ποιόν άνθρωπο έπαιζα μαζί όταν έφυγε. Είναι από τις μεγαλύτερες τιμές που είχα ν' αγωνιστώ με εκείνον τον άνθρωπο».

Για την Ραβένα:
«Φτάσαμε 5οι στην Ευρώπη, είναι μεγάλη επιτυχία για τον σύλλογο. Είχε να βγει 16-17 χρόνια στην Ευρώπη. Είμαστε ευτυχισμένοι παίκτες και προπονητής».
πηγη www.volleynews.gr