Σελίδες


Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Tσουκ: «Μεγάλη μου τιμή που έπαιξα στον Εθνικό»


Tσουκ: «Μεγάλη μου τιμή που έπαιξα στον Εθνικό»

Ο Μπόζινταρ Τσουκ αποχώρησε από τον Εθνικό και μετακόμισε στην Ελβετία και πλέον αγωνίζεται στην Παλάβολο Λουγκάνο. Ο Μαυροβούνιος ακραίος παραχώρησε συνέντευξη στο thrakisport.gr και μίλησε για την εμπειρία του στην ομάδα της Αλεξανδρούπολης.
Ποια ήταν η πιο δυνατή στιγμή που έζησες στην Αλεξανδρούπολη;

«Σίγουρα είχα πολλές όμορφες και συναρπαστικές στιγμές στην Αλεξανδρούπολη, αλλά οι πιο όμορφες ήταν όταν παίζαμε εντός έδρας. Ήταν μεγάλη ευχαρίστηση όταν παίζαμε μπροστά σε τόσο πολύ κόσμο, που αγαπά πραγματικά την ομάδα. Ήταν πραγματικά ένα μεγάλο κίνητρο για να δίνουμε πάντα τον καλύτερο μας εαυτό στο γήπεδο και ελπίζω να μην τους απογοήτευσα».

Έκανες φιλίες στην Αλεξανδρούπολη;

«Μετά από αυτή την περίοδο, μπορώ να πω ότι έχω αποκτήσει πολλούς νέους φίλους, πολλά καλά φιλαράκια. Ελπίζω, κάποια στιγμή, να έχω ξανά την ευκαιρία να τους δω και να πιούμε ελληνικό καφέ».

Θέλεις να πεις κάτι στους φιλάθλους του Εθνικού;

«Μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω για τους οπαδούς και να τους ευχαριστήσω για όλα».

Για την ομάδα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης;

«Εύχομαι η ομάδα να έχει καλή τύχη στο υπόλοιπο της σεζόν. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίκτες μου, ήταν μεγάλη μου τιμή που έπαιξα μαζί τους».

Για την Pallavolo Lugano;

«Μόλις πριν μία εβδομάδα υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο με την ελβετική Pallavolo Lugano. Ελπίζω και εύχομαι να βοηθήσω τα μέγιστα ώστε να εκπληρωθούν οι στόχοι μας».
www.thrakisport.gr