Σελίδες


Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ TOY ΣΑΚΗ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗ ΣΤΟ VOLLEYNEWS.GR


«Ήρθε η ώρα μου...»

«Ήρθε η ώρα μου...»
Ο Σάκης Μουστακίδης πήρε επιτέλους τη μεγάλη απόφαση να αναλάβει για πρώτη φορά πρώτος προπονητής σε ομάδα της Βόλεϊ Λιγκ και το ξεκίνημα του δεν θα μπορούσε να ήταν αλλού από τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης όπου τα τελευταία χρόνια έχει αφιερώσει τον εαυτό του στα τμήματα υποδομής. Στην πρώτη του συνέντευξη μιλάει στο volleynews.gr:..
Είσαι έτοιμος Σάκη να αναλάβεις πρώτος προπονητής;
«Ναι, είμαι έτοιμος. Ήρθε η η στιγμή και για μένα. Μετά από τόσα χρόνια κοντά στο σύλλογο, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και για μένα να αναλάβω πρώτος προπονητής. Θέλω να προσφέρω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι ως πρώτος προπονητής. Αισθάνομαι έτοιμος και δυνατός για να προσφέρω αυτά που μπορώ στον σύλλογο και στο βόλεϊ».
Πως και πήρες αυτή την απόφαση;
«Η απόφαση δεν ήταν μόνο δική μου. Ήταν της διοίκησης και όλων των παιδιών που είναι κοντά στον Εθνικό. Ο Μουστακίδης δεν είναι μόνος του. Δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι μόνος του. Συνεχίζω το έργο του Γιάννη Ανδρεάδη ο οποίος πηγαίνει στις υποδομές. Θα έχω συνεργάτη τον Ανέστη Γιαννακόπουλο. Ο Ιπποκράτης Δήμητσας θα πάει στην ΓΕΑ. Όλοι μαζί πήραμε αυτές τις αποφάσεις για να ανανεωθούμε κι εμείς και ο σύλλογος. Αλλάξαμε πόστα για φρεσκάρισμα. Η δουλειά μας θα είναι συλλογική».

Ποιο αγωνιστικό στόχο έχετε βάλει;
«Να φτιάξουμε ανταγωνιστική ομάδα με χαμηλότερο μπάτζετ από πέρσι. Να κρατήσουμε τις δυνάμεις μας και να προωθήσουμε ένα, δύο παιδιά από την εφηβική ομάδα».

Προετοιμασία πότε θα ξεκινήσετε;
«Αμέσως μετά τον Δεκαπενταύγουστο».

Τον Κρόατη διαγώνιο Ιάν Ράιτς τον κλείσατε;
«Ναι. Συμφωνήσαμε. Απομένουν οι υπογραφές. Είναι πολύ καλός παίκτης και πολύ εξελίξιμος».

Ποιες μεταγραφικές κινήσεις θα κάνετε;
«Εκτός από ξένο διαγώνιο θα πάρουμε και ξένο λίμπερο».

Δεν θα πάρετε λίμπερο τον Γκούζντα;
«Ηταν στη σκέψη μας αλλά έχουμε και κάτι άλλο που για την ώρα δεν θέλω να μιλήσω. Μάλλον ο λίμπερο θα είναι ξένος...».

Θα μείνουν οι βετεράνοι στην ομάδα;
«Φυσικά. Και τους θέλει η ομάδα και θέλουν και οι ίδιοι. Αυτό είναι σημαντικό. Ο Εθνικός τα τελευταία χρόνια έβγαλε ταλέντα αλλά δεν βγάλαμε πασαδόρους και λίμπερο. Αυτό είναι το μέλημα μας. Να βγάλουμε νέους πασαδόρους και νέα λίμπερο. Δεν είναι εύκολο να βγάζεις σε μια φουρνιά μια ολόκληρη ομάδα. Ο Σιδηρόπουλος, ο Παπάζογλου, ο Κόβατς και ο Γραμματικάκης θα μείνουν στον Εθνικό».
Ο Ραφαήλ Κουμεντάκης θα μείνει στον Εθνικό ή θα πάει Ιταλία;
«Ο Ραφαήλ είναι απαραίτητος στην ομάδα και το θεωρώ «δικό μου» παιδί. Τον αγαπώ και τον εκτιμώ. Πρέπει να αποφασίσει και ο ίδιος τι θέλει να κάνει. Εγώ τον θέλω στην ομάδα αλλά αν ο ίδιος θέλει να φύγει για κάπου καλύτερα μακάρι να ανοίξει τα φτερά του. Δεν θα του σταθώ εμπόδιο. Ημουν στη θέση του. Ηθελα κι εγώ να παίξω Ιταλία. Εγώ δε μπόρεσα. Άλλες εποχές... Τώρα αν ο Ραφαήλ θέλει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του εγώ θα είμαι δίπλα του αλλά για να το πετύχει θα πρέπει να δουλέψει σκληρά και για πολλές ώρες την ημέρα».
Οικονομικά πως είστε; Τα Χρυσορυχεία θα βοηθήσουν;
«Ναι, θα βοηθήσουν και μάλιστα με ενισχυμένη χορηγία. Το ΤΑΑ θα εισπράξει μεγαλύτερο κομμάτι από πέρσι αλλά το μπάτζετ μας θα είναι πιο χαμηλό. Πρέπει να αντέξουμε στις προκλήσεις και να έχουμε διάρκεια στον χρόνο. Μην ξεχνάμε πως η ομάδα μας έχει 30% περισσότερα έξοδα και οδοιπορικά από οποιαδήποτε ομάδα της Α1 καθώς οι αγώνες μας στην Αθήνα θέλουν μετακινήσεις με αεροπλάνο. Γενικά όλοι κατάλαβαν ότι αξίζει το βόλεϊ μεγαλύτερης προσοχής».
Με την διοίκηση του Ερασιτέχη πως είστε; Εξομαλύνθηκαν οι σχέσεις με το ΤΑΑ;
«Ναι. Είμαστε όλοι καλύτερα. Βρήκαμε λύσεις. Όλοι κατάλαβαν πως πρέπει να ρίξουν νερό στο κρασί τους και πως το βόλεϊ είναι το παραδοσιακό τμήμα του συλλόγου, όλης της Αλεξανδρούπολης, όλου του Έβρου και όλης της Θράκης. Όλη η πόλη είναι κοντά μας. Είμαστε αισιόδοξοι πως θα ξεκινήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Ξαναλέω πάντως πως δεν είμαι μόνος μου. Είναι κοντά μου όλοι οι προπονητές του συλλόγου, η διοίκηση και χιλιάδες κάτοικοι της Αλεξανδρούπολης που αισθάνονται αυτή την ομάδα κτήμα τους».

πηγη www.volleynews.gr