Σελίδες


Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Ο «Πειρατής» της Ορεστιάδας


Ο «Πειρατής» της Ορεστιάδας

 Μετά απο μία επιτυχημένη θητεία στη Λαμία, ο Δημήτρης Γκαράς θα συνεχίσει την καριέρα του στην όμορφη Σύρο. Ο Ορεστιαδίτης λίμπερο θα αποτελέσει φέτος ένα ακόμη νέο πρόσωπο στο... πλήρωμα του "Πειρατικού" του Φοίνικα Σύρου και μίλησε στο greekvolley.com για τους στόχους και τις φιλοδοξίες του...


Ο διεθνής λίμπερο μέχρι πρότινος της Λαμίας, μαζεύει για ακόμα μια φορά τα πράγματά του για να μετακομίσει αυτή τη φορά σε ένα νησί.

Από την Ορεστιάδα, στη Λαμία από εκεί στην Πάτρα και πίσω ξανά στη Λαμία, ο Δημήτρης είναι συνηθισμένος να αφήνει πίσω φίλους και γνωστούς και να ξεκινάει από την αρχή. Δεν τον φοβίζουν τα δύσκολα στη ζωή, ούτε στην καριέρα του, θέλει να ζει νέες εμπειρίες και να δοκιμάζει τις αντοχές του.

Χαμογελαστός πάντα, με ένα καλό λόγο για όλους, όνειρα κι ελπίδες φορτωμένος, αφοσιωμένος στην αθλητική καριέρα και στα μαθήματά του, ελπίζει πως αυτή τη χρονιά θα μπορέσει να μάθει κάτι περισσότερο από την προηγούμενη και να γεμίσει το πειρατικό του "σεντούκι" του με "χρυσές" εμπειρίες, πραγματικό "θησαυρό" για την καριέρα του.
Το Greekvolley, μίλησε με τον Δημήτρη για τη νέα του ομάδα και τη νέα του πατρίδα.

G.V: Πως αποφάσισες να φύγεις από τη Λαμία;


Δ.Γ: Αποφάσισα να φύγω επειδή έπρεπε να συνεχίσω την καριέρα μου σε μια άλλη ομάδα, να δω άλλα πράγματα, να γνωρίσω νέο κόσμο να ζήσω σε ένα νέο περιβάλλον. Έφυγα πολύ φιλικά από τη Λαμία, δεν ήταν ούτε εχθρικός ο χωρισμός ούτε τίποτα. Ήταν επιθυμία μου να πάω και σε μια άλλη ομάδα, αφού δε μπορούσα να συνεχίσω στη Λαμία κι από και πέρα ήρθε η μεταγραφή μου στο Φοίνικα,  ένα πολύ καλό σωματείο το οποίο και επέλεξα για επόμενο σταθμό της καριέρας μου.

G.V: Πως ήρθες σε επαφή με τη διοίκηση του Φοίνικα;

Δ.Γ: Ο νέος τεχνικός, ο κος Χρήστος Πάτρας έδωσε το όνομά μου στη διοίκηση, έπειτα με πήραν στο τηλέφωνο από την ομάδα και μου είπαν gkaras1ότι με θέλουν, ότι ενδιαφέρονται για μένα. Από εκεί και πέρα οι συζητήσεις προχώρησαν, αποφάσισαν τελικά να καταλήξουν σε μένα, γιατί ήταν ανάμεσα και σε μερικά ονόματα, κι έτσι προχώρησε η μεταγραφή μου.

G.V: Γιατί επέλεξες τον Φοίνικα για να συνεχίσεις την καριέρα σου; Τι μέτρησε περισσότερο για να αποφασίσεις να συνεργαστείς με την ομάδα;

Δ.Γ:  Όποιον αθλητή και να ρωτήσεις θα σου πει ότι ο Φοίνικας είναι από τα καλύτερα σωματεία, ένα από τα πιο... τακτοποιημένα πλέον σωματεία στην Α1. Πέρυσι ήταν πάρα πολύ τυπικοί απέναντι στους αθλητές, τους αντιμετώπιζαν σαν επαγγελματίες. Έχει πολύ υψηλούς στόχους για το φετινό πρωτάθλημα, παίζει Ευρώπη, κάτι που για μένα αποτέλεσε ένα μεγαλύτερο κίνητρο, να ξαναπάω σε μια ομάδα που έχει τόσο υψηλούς στόχους για να ξαναζήσω αυτή την εμπειρία.

G.V: Θα φύγεις για ακόμα μια φορά μακριά από το σπίτι και τους φίλους σου, θα ζεις σε ένα νησί, σε προβληματίζει αυτό;

Δ.Γ: Το μακριά από το σπίτι μου είναι δεδομένο, το ήξερα από 18 χρονών ότι θα φύγω από το σπίτι μου και θα είμαι μακριά. Από εκεί και πέρα είμαι από επαρχία, έπαιζα σε επαρχιακές ομάδες, μου αρέσει η επαρχία, νομίζω δε θα έχω πρόβλημα στη Σύρο ούτε από θέμα διαβίωσης, ούτε τίποτα. Είμαι συνηθισμένος ξέρω να προφυλάσσω τον εαυτό μου σε μια επαρχία, όπου είναι πιο κλειστοί οι κύκλοι, οπότε πιστεύω πως δε θα έχω κανένα πρόβλημα.

G.V: Γνωρίζεις κάποιον καλύτερα, έχεις έρθει δηλαδή πιο κοντά, από τους μελλοντικούς συμπαίχτες σου;

Δ.Γ: Γνωρίζω τον Βασίλη Κουρνέτα και τον Ηλία Λάππα από τις Εθνικές ομάδες, συνεργαστήκαμε μαζί, τα πηγαίναμε πολύ καλά, είναι πολύ καλά παιδιά, και με το Δημήτρη Σουλτανόπουλο για μια συγκεντρωτική ήμασταν μαζί, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα μεταξύ μας. Τώρα από θέμα φιλίας ή κάτι τέτοιο, είσαι σε μια επαρχία, κάνεις πιο πολύ παρέα με τα παιδιά της ομάδας οπότε …

G.V: Τι γνωρίζεις για τον κόσμο της Σύρου;

Δ.Γ: Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι. ότι πέρσι αποκλείστηκε η Σύρος από τη Λαμία στο κύπελλο και την άλλη μέρα είχε το διπλάσιο κόσμο όταν παίζαμε με τον Παναθηναϊκό. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί πάνω από όλα στήριζαν το άθλημα, στήριζαν μεν την ομάδα τους, αλλά αγαπούσαν και το άθλημα. Από εκεί και πέρα ξέρω πως στηρίζουν πολύ τΟ Φοίνικα, το γήπεδο είναι συνεχώς γεμάτο, τώρα εκτός γηπέδου, στην κοινωνία δεν έχω ζήσει στη Σύρο, οπότε δε μπορώ να ξέρω πως είναι ο κόσμος, αλλά ως νησιώτες σίγουρα θα' ναι ζεστοί και φιλόξενοι!

ΠΗΓΗ www.greekvolley.gr