Σελίδες


Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΠΛΩΡΗ ΓΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΕΒΑΛΕ Ο ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗΣ


Κουμεντάκης: "Όνειρο ζωής..."

Γράφτηκε από  Αρβανιτίδης Δημήτρης

Κουμεντάκης: "Όνειρο ζωής..."
Για το όνειρο ζωής που ανοίγεται στην Ιταλία, την πρόκληση στην καριέρα του, αλλά και στην υπόσχεση να δουλέψει σκληρά για να πετύχει αναφέρθηκε ο Ραφαήλ Κουμεντάκης στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στοgreekvolley.com.
Εντατικά μαθήματα ιταλικών ξεκίνησε ήδη ο Ραφαήλ Κουμεντάκης καθώς η επικείμενη μεταγραφή του στην πρωταθλήτρια Ιταλίας Ματσεράτα αποτελεί  για τον 20χρονο ακραίο την εκπλήρωση ενός ονείρου…
Ο νεαρός διεθνής μας στις πρώτες του δηλώσεις για το θέμα της μεταγραφής του τόνισε «Είναι μεγάλη τιμή για εμένα να μεταγραφώ στην πρωταθλήτρια Ιταλίας. Το μυαλό μου κάθε στιγμή είναι μόνο στην Ιταλική ομάδα και την προοπτική καριέρας που μου δίνετε»….
 Η μεταγραφή σου στην Ματσεράτα είναι μια πρόκληση. Νιώθεις έτοιμος;
«Σίγουρα για μένα είναι μια μεγάλη τιμή που θα βρίσκομαι εκεί , όπως νομίζω και για κάθε βολεϊμπολίστα. Θέλω να πάω για να δοκιμάσω και να δω τι μπορώ να κάνω . Να δω και αν μπορώ να σταθώ σε αυτό το υψηλό επίπεδο και σε βάθος χρόνου».
Η πρόταση αυτή ήρθε στο κατάλληλο σημείο για εσένα;
«Παικτικά νομίζω πως δεν βρίσκομαι και στη καλύτερη δυνατή μου κατάσταση. Νομίζω πως είχα μια μέτρια χρονιά όπως δείχνουν και τα στατιστικά μου… Πιστεύω όμως πως ήρθε η κατάλληλα ώρα, γιατί τέτοιες ευκαιρίες δεν ξέρεις αν σου δοθούν ξανά. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνω το κάτι παραπάνω στην καριέρα μου».
 Πως σκέπτεσαι την παρουσία σου στην Ιταλία; Είναι ένα μεγάλο άλμα στην καριέρα σου. Τα πάντα εκεί είναι διαφορετικά…
«Σίγουρα εκεί σκύβεις το κεφάλι και δουλεύεις. Δεν ξέρω τι καταστάσεις μπορεί να αντιμετωπίσω εκεί γιατί μας χωρίζουν κάτι… «αιώνες» με το Ιταλικό βόλεϊ».
 Δηλώνεις έτοιμος να δουλέψεις και να αφοσιωθείς στην δουλειά;
«Θέλω να πάω στην Ιταλία, να σκύψω το κεφάλι και να δουλεύω από το πρωϊ μέχρι τη νύχτα. Ούτος η άλλος το να παίζω βόλεϊ και να ασχολούμαι με αυτό μου δίνει μια ευχαρίστησή. Δεν το βλέπω σαν μια αγγαρεία. Σαν μια μεγάλη πρόκληση για τον εαυτό μου».
 Όταν ξεκινήσεις από την Αλεξανδρούπολη για την Ιταλία τι θα κρατήσεις μαζί σου. Τι θα έχεις στις αποσκευές σου;
«Παίρνω μαζί μου τις εμπειρίες κυρίως από την Εθνική και από τις συμμετοχές μου στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Νομίζω θα κρατήσω τις καλές στιγμές και θα είμαι αρκετά πιο δυνατός για το μέλλον».
 Η οικογένειά σου πάνω που ησύχασε στο θέμα των σπουδών ότι θα παραμείνει κοντά της, τελικά σε χάνει για την Ιταλία. Πως αντέδρασαν σε αυτό;
«Γλύτωσαν το πρώτο σοκ του Πανεπιστημίου, αλλά ήρθε τώρα η μεταγραφή… Η αλήθεια είναι πως βλέποντάς με στο γήπεδο πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους ότι κάποτε θα φύγω. Ήταν λίγο παράξενο όταν ήρθε η πρόταση και ρωτούσαν «που θα πας» και «τι θα κάνεις», αλλά είναι χαρούμενοι και με στηρίζουν».    
 Ήταν ένα όνειρο ζωής αυτή η μεταγραφή; Ένα όνειρο που εκπληρώνεται;
«Ναι είναι αλήθεια πως αυτό ήταν ένα όνειρο για μένα . Όταν άρχισαν να παίζω βόλεϊ από μικρός πάντα ήθελα να φθάσω σε ένα επίπεδο έτσι ώστε να έχω την ευκαιρία να διεκδικήσω το να πάω με τους καλύτερους. Ίσως αυτή και να είναι η μοναδική μου ευκαιρία να δοκιμάσω αυτά που ήθελα».
 Εκεί πλέον έχεις να αντιμετωπίσεις μεγάλους παίκτες. Παρακολουθείς το Ιταλικό βόλεϊ;
«Ναι αρκετά. Διαβάζω και ενημερώνομαι για το τι γίνεται στο Ιταλικό βόλεϊ. Οι καλύτεροι του κόσμου συμμετέχουν στο Καμπιονάτο και ξέρω πως είναι δύσκολα αλλά για αυτό πάω να δείξω τι αξίζω και για να αποδείξω πως δίκαια μερικοί με εμπιστεύθηκαν. Από εδώ και πέρα μόνο δουλειά. Να δουλέψω και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ».
 Τα «ερυθρόλευκα» σου πηγαίνουν;
«Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω γιατί πάντα φόραγα τα «κυανόλευκα» του Εθνικού και των Εθνικών ομάδων. Αλλά νομίζω πως θα μου ταιριάζουν και θα είναι μια χαρά».
 Από την Ματσεράτα επικοινώνησε κανείς με εσένα; Είχες κάποια επαφή;
«Ουσιαστικά το θέμα μου το χειρίστηκε και το έτρεξε ο κ. Μιχαλόπουλος, ωστόσο πριν μερικές ημέρες είχα επικοινωνία με 2-3 παράγοντες της Ιταλικής ομάδας χωρίς όμως να ξέρω αν ήταν γενικοί διευθυντές η έφοροι στην ομάδα. Με ρώτησαν τι κάνω και πως είμαι και μου ευχήθηκαν καλή παρουσία στον νέο μου σύλλογο».

ΠΗΓΗ www.greekvolley.com