Σελίδες


Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Ανδρέας Ανδρεάδης : «Η Εθνική Ομάδα να ξεκινάει από Ραφ και Εθνικό»



«Η Εθνική Ομάδα να ξεκινάει από Ραφ και Εθνικό»

Ομάδα έκπληξη του φετινού πρωταθλήματος χαρακτήρισε τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης ο Ανδρέας Ανδρεάδης. Μιλώντας στην εκπομπή «Στο φιλέ» της Nova και στον Παντελή Λώλη, ο διεθνής Εβρίτης κεντρικός και αθλητής του Ηρακλή τη φετινή χρονιά, εκτίμησε ότι ο Ραφαήλ Κουμεντάκης θ' αφήσει εποχή στο ελληνικό βόλεϊ και τόνισε ότι η Εθνική Ομάδα πρέπει ν' αρχίζει από αυτόν.
Πιο συγκεκριμένα, σε ερώτηση για την ομάδα έκπληξη του ελληνικού πρωταθλήματος, απάντησε ως εξής: «Για μένα έκπληξη ήταν η πρώην ομάδα μου ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης. Μουστακίδης, Κόβατς, Σιδηρόπουλος, τα νέα παιδιά όπως ο Δαλακούρας και ο μεγάλος Ραφαήλ Κουμεντάκης που πιστεύω ότι θ' αφήσει εποχή. Άποψή μου είναι ότι η Εθνική ομάδα πρέπει ν' αρχίζει από αυτόν. Το λάθος στην Ελλάδα είναι πως πρέπει να φτάσεις στα 24-25 για να παίξεις».
Ο Ανδρέας Ανδρεάδης έβαλε ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων για τον Ηρακλή παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα του. «Εγώ πιστεύω ότι με τις κατάλληλες κινήσεις που θα γίνουν η ομάδα μπορεί να φθάσει μέχρι και την τετράδα»είπε, ενώ σημείωσε ότι «δεν υπάρχουν Έλληνες προπονητές», χαρακτηρίζοντας «τεμπέληδες» τους Έλληνες παίκτες.
Σε ότι αφορά την Εθνική ομάδα και τον ίδιο , κεφάλαιο το οποίο χαρακτήρισε σημαντικό, αφού συμμετέχει σε αυτήν από το 1999, ανέφερε ότι «δεν έχει κλείσει για μένα το κεφάλαιο αυτό. Θα κοιτάξω μέσα από την παρουσία μου να δείξω στον Ομοσπονδιακό ότι μ' ενδιαφέρει το βόλεϊ και αξίζω μια θέση στην 12αδα. Για μένα η Εθνική μπορεί στο Ευρωπαϊκό να είναι στην εξάδα ή στο φάιναλ φορ. Ακόμη και τώρα, αν μαζευτούν παίκτες που θέλουν να παίξουν και να κάνουν προετοιμασία. Φταίνε κάποιοι παίκτες που δεν θέλουν να πάνε...».

Αναφορικά με το δύσκολο καλοκαίρι που πέρασε αλλά και τα επόμενα σχέδιά του, ο διεθνής άσος από το Τυχερό υπογράμμισε: «Είχα αρκετά προβλήματα που πέρασαν από την ζωή μου το καλοκαίρι, είχα αφήσει τον εαυτό μου αλλά έχω ένα γυμναστή στην Θεσσαλονίκη και σιγά, σιγά θα έρθουν τα αποτελέσματα στην φυσική κατάσταση γιατί στο τεχνικό κομμάτι όλα αυτά τα χρόνια πιστεύω ότι με όσους συνεργάστηκα πήρα πράγματα. Με ενδιαφέρει η προπονητική και με όσα βλέπω στα γήπεδα θα το κάνω. Πιστεύω όμως ότι έχω ακόμη 4-5 χρόνια να παίξω. Θέλω να σταματήσω σε υψηλό επίπεδο για να με θυμάται ο κόσμος στα καλά μου. Δεν πήγα στην Γερμανία αν και είχα πρόταση από την Μπερλίν αλλά δεν τα βρήκαμε. Ούτε με την Ραβένα. Ήταν λίγα τα χρήματα».
πηγη www.thrakisport.gr