Σελίδες


Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

O πασαδόρος Όστιν υπέγραψε στον Εθνικό

Όστιν: «Νιώθω κομμάτι του Εθνικού»

Ο Αμερικανός Όστιν ανήκει κι επίσημα στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης δικαιώνοντας τις πληροφορίες του volleynews.gr.
Ο Όστιν βρίσκεται στη Γλυφάδα και μετά την υπογραφή του συμβολαίου με τον Εθνικό ενσωματώνεται με την ακριτική ομάδα. Μάλιστα φωτογραφήθηκε αγκαλιά με τον έτερο πασαδόρο του Εθνικού Σταύρο Κασαμπαλή. «Δε νομίζω να προλάβω να παίξω στον τελικό του Λιγκ Καπ αλλά ήδη νιώθω κομμάτι του Εθνικού. Είμαι χαρούμενος που πέρασε στον τελικό και θα είμαι κοντά στους νέους μου συμπαίκτες. Μακάρι να σηκώσουν τον τίλο. Θα είμαι μαζί τος.  Ο Εθνικός με είχε εντυπώσει για τον τρόπο που είχε αγωνιστεί κόντρα στην Κηφισιά που ήμουν παίκτης. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νέα συνεργασία με μία ομάδα που είναι μέσα σε όλους τους στόχους», είπε στο volleynews.gr ο Όστιν.
πηγη www.volleynews.gr