Σελίδες


Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΖΗΣ "Αήττητοι και στην Αλεξανδρούπολη" (video)


    "Αήττητοι και στην Αλεξανδρούπολη" (video)
«Έχουμε μια δύσκολη εβδομάδα. Ένα ταξίδι και ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι. Το παιχνίδι μας στην Αλεξανδρούπολη είναι δύσκολο απέναντι σε μια δύσκολη έδρα. Στόχος είναι να πάμε και να μη συνεχιστεί η παράδοση της ομάδας μας. Σαν παίκτης του Ολυμπιακού δεν έχω χάσει στην Αλεξανδρούπολη. Μας δίνει ένα κίνητρο σαν ομάδα αυτό το παιχνίδι».

Για το Σάκη Μουστακίδη που θα βρει για πρώτη φορά αντίπαλο στους πάγκους:

«Με το Σάκη είμαστε φίλοι και ήμασταν κάποτε συμπαίκτες. Φέτος είναι η πρώτη κόντρα σαν προπονητές. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει η κόντρα των δυο ομάδων παρά η μεταξύ μας κόντρα».

Για τη συμμετοχή του Μαρούλη στο αρχικό σχήμα με την Μλάντοστ:

«Θέλω να έχω σε ετοιμότητα και τους δυο πασαδόρους. Προσπαθώ να κάνω το ροτέισον σε όλες τις θέσεις. Έχουμε πολλούς καλούς παίκτες και είμαστε πλέον μια ομάδα συνόλου».

Για το αν έχει καταφέρει να πάρει το πρωτάθλημα αήττητος:

«Όχι σαν παίκτης δεν έχω πάρει αήττητος το πρωτάθλημα. Δεν τα έχω καταφέρει. Είχαμε κάνει μια ήττα από τον Άρη και δεν τα έχω καταφέρει».
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Media



ΠΗΓΗ www.volleynews.gr