Σελίδες


Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Δαλακούρας Ανέστης, Ράιτς Ιβάν μετά την νίκη του Εθνικού Αλεξ/πολης στον Μίλωνα



  • Α.Δαλακούρας:«Δε περιμέναμε να πάρουμε εύκολη νίκη»
Ο ακραίος του Εθνικού, Ανέστης Δαλακούρας μας είπε μετά το τέλος του αγώνα του Εθνικού με τον Μίλωνα:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι δε περιμέναμε να πάρουμε μια εύκολη νίκη. Καταφέραμε σε ορισμένα δύσκολα σημεία να παίξουμε καλά. Πήραμε μια σημαντική νίκη για τη συνέχεια.»
Η ομάδα έχει κάποια σκαμπανεβάσματα. Δε παίξατε πολύ καλά με τον Ηρακλή, παίξατε πολύ καλά με το Φοίνικα, πήρατε μια εύκολη νίκη σήμερα όλα αυτά έχουν να κάνουν με την αγωνιστική κατάσταση τη συγκεκριμένη μέρα;
«Σίγουρα έχουν να κάνουν με την ημέρα. Με τον Ηρακλή δε καταφέραμε να κάνουμε καλό παιχνίδι γενικά οπότε δεν αξίζαμε κάτι παραπάνω. Με τη Σύρο, γενικά στην έδρα μας είμαστε πάρα πολύ δυνατοί, πήραμε μια σπουδαία νίκη. Σήμερα μας επηρέασε σίγουρα το ό,τι δεν έπαιζαν οι ξένοι, αλλά καταφέραμε να παίξουμε πιο συγκεντρωμένοι και κερδίσαμε.»

Ράιτς: «Είμαι ικανοποιημένος»
Ο διαγώνιος του Εθνικού Αλεξανδρουπόλεως Ιβάν Ράιτς ήταν για ακόμα μια φορά ο "τοπ σκόρερ" της ομάδας του.
Ιβάν Ράιτς: «Δεν ήταν εύκολος αγώνας. Στο πρώτο σετ δε παίξαμε πολύ καλά. Αλλά στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι που είμαστε συνηθισμένοι να κάνουμε και πιστεύω πως όλα κύλησαν ομάδα, ιδιαίτερα όταν ο προπονητής έκανε κάποιες αλλαγές στην αρχική επτάδα. Έκαναν κάποια λάθη στην αρχή αλλά μετά έπαιξαν πάρα πολύ καλά. Είμαι ικανοποιημένος με την ομάδα μου, παίξαμε καλά.»

Πόσο ικανοποιημένος είσαι με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα του Εθνικού;
Ι.Ρ.: «Γενικά, είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση της ομάδας. Κάνουμε καλή προπόνηση και δείχνουμε στον αγώνα αυτό που είμαστε ικανοί να κάνουμε. »

Είσαι από τους κορυφαίους σκόρερ αυτή της στιγμή στη volleyleague, στοχεύεις ίσως να αναδειχτείς και καλύτερος αθλητής στο πρωτάθλημα;
Ι.Ρ.: «Δε με νοιάζει αυτό, θέλω πραγματικά να παίζω το καλύτερο για την ομάδα μου, αυτό μου είναι αρκετό.»

πηγη www.greekvolley.com