Σελίδες


Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Η… βόμβα έσκασε, ο Ντέιβιντ Λι στον ΠΑΟΚ!!


Ενθουσιασμένος και έτοιμος για μια νέα πρόκληση στην καριέρα του εμφανίστηκε ο αρχηγός της Εθνικής ομάδας των ΗΠΑ Ντέιβιντ Λι.
Ο έμπειρος κεντρικός αν και έχει στεφθεί χρυσός Ολυμπιονίκης και έχει κατακτήσει το World League , δεν έκρυψε πως επιθυμεί να κατακτήσει τίτλους και με έναν επαγγελματικό σύλλογο όπως είναι ο ΠΑΟΚ.

«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και ειδικά στη Θεσσαλονίκη για την οποία έχω ακούσει τόσα πολλά από συμπατριώτες μου όπως ο Λόι Μπολ και ο Κλέιτον Στάνλει που έπαιζαν εδώ. Μου είπαν τα καλύτερα για τους ανθρώπους , για τη ζωή , το φαγητό και πραγματικά ανυπομονώ να τα γνωρίσω όλα αυτά. Ήδη είμαι ενθουσιασμένος από την πολύ θερμή υποδοχή από τη διοίκηση του ΠΑΟΚ».

Σε ερώτηση για το ποιο μπορεί να είναι το κίνητρο για έναν αθλητή που έχει κατακτήσει σχεδόν τα πάντα με την Εθνική του ομάδα ο Ντέιβιντ Λι ήταν πραγματικά απολαυστικός : «Για μένα η πρόκληση και το κίνητρο είναι μεγάλο. Μπορεί να έχω κατακτήσει με την Εθνική ομάδα τόσα μετάλλια αλλά θέλω να στεφθώ πρωταθλητής και με έναν επαγγελματικό σωματείο.

Κέρδισα ένα πρωτάθλημα όταν ήμουν στην Ινδονησία αλλά το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος είναι και πιο επαγγελματικό και ποιο ποιοτικό. Ήρθα να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ να επαναλάβει την περσινή επιτυχία». Σε ερώτηση για το αν είδε φωτογραφίες από τους περσινούς τελικούς παρουσία 11.000 θεατών ο Ντέιβιντ Λι είπε: «Μου έχουν πει για τους περσινούς τελικούς, αλλά πραγματικά δεν θέλω να δω φωτογραφίες, θέλω να το ζήσω και φέτος»
ΠΗΓΗ liberovolley11.blogspot.com