Σελίδες


Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Καβαρατζής: «Βγήκα πιο δυνατός»


Ο Γιάννης Καβαρατζής, κάνει την προσωπική του ανασκόπηση της χρονιάς που έφυγε στο Greekvolley:
«Φτάνοντας στο τέλος μιας χρονιάς, αντιλαμβάνεται ο καθένας μας ξεχωριστά τις ωραίες στιγμές που πέρασε, τις άσχημες που πόνεσε και πράματα τα οποία αν μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω θα άλλαζε.
Είχα μια πολύ όμορφη χρονιά, με την ΓΕΑ κέρδισα εμπειρίες και δέθηκα με ανθρώπους που με βοήθησαν πάρα πολύ στο αγωνιστικό κομμάτι. Δυστυχώς δεν απέφυγα την επέμβαση στον ώμο μου που με ταλαιπωρούσε πολύ καιρό, το πάλεψα πολύ, έκατσα δούλεψα όλο το Kαλοκαίρι και βγήκα πιο δυνατός από αυτήν την δοκιμασία, πράμα το οποίο δεν εύχομαι σε κανέναν αθλητή να πάθει.
Η χρονιά με την καινούργια μου ομάδα, το Ρόδιων Άθλησης, ξεκίνησε πολύ καλά τερματίζοντας τέταρτη με έναν αγώνα πριν την λήξη του πρώτου γύρου και με βλέψεις μέχρι και δεύτερη θέση. Είναι στο χέρι μας, μπορούμε να τα καταφέρουμε και πιστεύω στην ομάδα μου και τους συμπαίχτες μου, την καινούργια μου "οικογένεια". Υπόσχομαι ότι θα βάλω τα δυνατά μου έτσι ώστε η καινούργια χρονιά να με βρει πιο δυνατό, πιο έτοιμο, πιο έμπειρο για ένα μεγάλο «άλμα».
Εύχομαι το 2016 σε όλους υγεία πάνω απ’ όλα και δύναμη να συνεχίσετε το κυνήγι των ονείρων σας. Μην τα παρατάτε ποτέ όσο και αν σας λένε οι άλλοι. Χρόνια πολλά καλή χρονιά στον κόσμο! Τα λέμε στο γήπεδο».