Σελίδες


Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Σωκράτης Χαραλαμπίδης: «Προσδοκώ να συνεισφέρω τα μέγιστα για το καλύτερο του Εθνικού»

Σωκράτης Χαραλαμπίδης:  «Προσδοκώ να συνεισφέρω τα μέγιστα για το καλύτερο του Εθνικού»
Στην 2η φετινή ευρωπαϊκή αναμέτρηση του Εθνικού Αλεξανδρούπολης κόντρα στην VK Prievidza πήρε χρόνο συμμετοχής ο 18χρονος ακραίος του Εθνικού Σωκράτης Χαραλαμπίδης, αντικαθιστώντας τον αρχηγό Ανέστη Δαλακούρα επάξια.
4 πόντοι (1 άσος) 64% υπ. - 36% άρ., ... δεν τα πήγαινε και άσχημα...

Το thrakisport.gr μίλησε με τον Σωκράτη, ο οποίος φανερά ικανοποιημένος από το χρόνο συμμετοχής του είπε χαρακτηριστικά: «Η δική μου επιθυμία είναι να εξελιχθώ και να βοηθήσω την ομάδα μου στο ελληνικό πρωτάθλημα και στην Ευρώπη, καθώς επίσης και την ομάδα της Εθνικής Εφήβων».

Thrakisport.gr: Για πρώτη φορά πήρες μέρος σε επίσημο παιχνίδι του Εθνικού και μάλιστα για 3 σετ, το περίμενες πολύ καιρό αυτό;
Σωκράτης Χαραλαμπίδης: «Από την αρχή της φετινής χρονιάς, έχω παίξει πολλά φιλικά παιχνίδια, καθώς έχω συμμετάσχει και σε αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος και του Challenge Cup. Ο χθεσινός όμως αγώνας ήταν αλλιώς καθώς πήρα πολύ περισσότερο χρόνο συμμετοχής πράγμα το οποίο χρειάζομαι. Ο κάθε νέος αθλητής, έτσι και εγώ, προσδοκώ να συνεισφέρω τα μέγιστα για το καλύτερο της ομάδας μου».

Thrakisport.gr: Είσαι ικανοποιημένος από την εμφάνιση της ομάδας σου;
Σωκράτης Χαραλαμπίδης: «Με την εμφάνιση της ομάδας σε γενικά πλαίσια είμαι ευχαριστημένος. Η ομάδα αυτή την στιγμή έχει παιχνίδια κάθε Σάββατο και Τετάρτη και λογικό είναι να κάνει διαχείριση των δυνάμεων της».

Thrakisport.gr: Τι πιστεύεις, θα προχωρήσετε στην επόμενη φάση του Challenge Cup;
Σωκράτης Χαραλαμπίδης: «Η επιθυμία της ομάδας και προσωπικά η δική μου είναι να περάσουμε στην επόμενη φάση και για αυτό πηγαίνοντας στην Σλοβακία στο μυαλό μας είναι να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα για να περάσουμε στην επόμενη φάση».
πηγη www.thrakisport.gr