Σελίδες


Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ο ΜΙΓΙΑΙΛΟΒΙΤΣ ΣΤΟ SUMMER MULTI-SPORTS CAMP TOY ΕΘΝΙΚΟΥ!

Στα ίδια μέρη ξαναβρεθήκαμε !
Ο αγαπημένος παίκτης των φιλάθλων του Εθνικού, Νίκολα Μιγιαίλοβιτς επέστρεψε στην Αλεξανδρούπολη, το««δεύτερο σπίτι του» όπως μας εκμυστηρεύτηκε και άνοιξε την καρδιά του στο thrakisport.gr για την Αλεξανδρούπολη, το camp του Εθνικού αλλά και για το μέλλον του.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα πάλι στην Αλεξανδρούπολη, και θα δω όλους τους φίλους μου και τους ανθρώπους του Εθνικού. Όλοι γνωρίζουν τι σημαίνει αυτή η πόλη για μένα. Είναι πράγματι, σαν το δεύτερο σπίτι μου. Πάντα θα έχω την επιθυμία να επιστρέψω για βοηθήσω αυτούς τους ανθρώπους, κάνοντας ότι μπορώ.

Πως βλέπεις τι διοργάνωση του Camp;
«Τι να πω για το Camp!!! Είναι πραγματικά υπέροχο που βρίσκομαι εδώ για να βοηθήσω αυτά τα παιδιά μαθαίνοντάς του μυστικά του βόλλεϋ. Αλλά και να μάθω περισσότερα ελληνικά (γέλια). Εδώ πραγματικά τα ξεχνάς όλα... είναι σαν να βρίσκεσαι στον παράδεισο... ξεχνάς τραυματισμούς, ξεχνάς τα πάντα!»

Πιστεύεις ότι αυτά παιδιά είναι το μέλλον του βόλλεϋ;
«Ναι φυσικά. Η Αλεξανδρούπολη είναι βολλεϊκή πόλη. Όλοι αγαπούν και καταλαβαίνουν το βόλλεϋ. Υπάρχουν πολλές πιθανότητες αυτά τα παιδιά να συμμετέχουν στην ομάδα του Εθνικού και γιατί όχι και Εθνική Ελλάδας».

Πώς είσαι μετά τον τραυματισμό σου;
«Μέχρι στιγμής, ο γιατρός μου λέει ότι πάει πολύ καλά. Έχω δύο μήνες που εγχειρίστηκα. Τώρα, ξεκίνησα τη γυμναστική. Όσο για την επιστροφή μου στο γήπεδο... μπορεί το Δεκέμβρη, μπορεί νωρίτερα... Δεν θέλω να βιαστώ. Σχετικά με το συμβόλαιο μου, δεν έχω υπογράψει κάπου. Είχα υπογράψει στην Γαλλία, αλλά «έσπασα» το συμβόλαιό μου εξαιτίας του τραυματισμού μου. Ήμουν άτυχος, αλλά ... εύχομαι να ξαναπαίξω στην Ελλάδα, όταν θα είμαι έτοιμος».

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε μερικά στιγμιότυπα...
ΠΗΓΗ www.thrakisport.gr