Σελίδες


Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΒΟΛΕΪΜΠΟΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΑ


«Μου κάνατε το όνειρο εφιάλτη»

«Μου κάνατε το όνειρο εφιάλτη»
Είμαι «αμειβόμενος» (και όχι επαγγελματίας) αθλητής βόλει, 23 ετών. Όχι δεν είμαι από αυτούς που στις συνεδριάσεις σας αποκαλείτε «βολεμένους» και «δημοσίους υπαλλήλους» του ΠΑΣΑΠ και που ίσως και να έχετε δίκιο…
Είμαι από αυτούς (τους άλλους) που παρατήσαμε το σχολείο, από τις πρωτες τάξεις του γυμνασίου για να ζήσουμε το «όνειρο» του βόλει και τώρα μας κάνετε να ζούμε το …εφιάλτη σας!
Αυτούς που παρατάγαμε σχολιό και φροντιστήρια και κάναμε τον κακομοίρη τον πατέρα μας…ταξιτζή για να κάνουμε 3 ώρες προπόνηση τη μέρα στα κλειστά, που το χειμώνα «μπάζανε» από παντού…
Αυτούς που τρέχαμε στα κλιμάκια και κάναμε πάρτυ στο σπίτι όταν κληθήκαμε στις μικρές εθνικές ομάδες. Που είμαστε τα καμάρια της ΕΣΠΑΑΑ και της ΕΣΠΕΔΑ, της ομάδας και της γειτονιάς μας. Που λίγο καιρό μετά βουρκώσαμε όταν πρωτοφορέσαμε στην εφήβων τη φανέλα με το εθνόσημο και την πήραμε …σπίτι να τη δείχνουμε στην κοπέλα, τους φίλους μέχρι και στις…θειάδες μας για να καμαρώνουνε κι αυτοί…Που στο σπίτι έχουμε ακόμα πόστερ τον Γκιούρδα και τον Κουρνέτα, μήπως τους μοιάσουμε…
Που κεράσαμε φίλους κι αγνώστους στην καφετέρια της γειτονιάς μας όταν υπογράψαμε το πρώτο μας συμβόλαιο με ΤΑΑ έναντι του τρομακτικού ποσού των 680 ευρώ το μήνα καθαρά ….
Όπως θα καταλάβατε κύριοι δεν είμαι κανένας δημόσιος υπάλληλος, ούτε, φυσικά ο …Μίλκοβιτς …Είμαι η γενιά (ούτε) των 700 ευρώ στο βόλει…
Και τώρα μαθαίνω ότι θα ξαναγίνω …ερασιτέχνης!
Γιατί λέει σας πέφτουνε πολλά τα 680 ευρώ μου και το ένα ένσημο τη μέρα και δεν…βγαίνετε!
Γιατί δεν πήρατε τα εκατό χιλιάρικα από τον Υπουργό, γιατί δεν είχατε να πληρώσετε τον Μίλκοβιτς και τον κάθε Μίλκοβιτς.. Γιατί, γιατί, γιατί ένα σωρό γιατί…Δικά σας γιατί…
Και ΓΙΑΤΙ σας φταίω εγώ δηλαδή; Γιατί σας φταίω εγώ που τόσα χρόνια «την είχατε δεί» Μπερλουσκόνι και Μίλαν, ενώ αποδείχτηκε ότι διοικούσατε την ….τραχανοπλαγιά; Γιατί σας φταίω εγώ που οι «εταιρείες» σας από “HARROLD’S” αποδείχτηκαν … ΕΒΓΑ της γειτονιάς;
Γιατί να πληρώσω εγώ το «μάρμαρο» της δικής σας διαχείρισης, της δικής σας ματαιοδοξίας, το δικό σας «παραγοντιλίκι»;
ΓΙΑΤΙ με ξαναστέλνετε πίσω στην ΕΣΠΕΔΑ και στην ΕΣΠΑΑΑ; Και μην μου πέιτε ότι δεν θα είναι έτσι και χειρότερα; Γιατί εγώ προτιμώ να παίζω στην ΕΣΠΕΔΑ και στο σωματείο της…γειτονιάς μου, παρά να ζήσω τον εφιάλτη να ζητάω τα «γραμμένα» (όχι πια σε συμβόλαιο, αλλά στο…χιόνι) λεφτά μου (συγγνώμη «οδοιπορικά» μου ήθελα να πώ) από τον κάθε σεβάσμιο και γηραιό κύριο πρόεδρο του ερασιτέχνη ΟΣΦΠ, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΑΡΗ ή ΗΡΑΚΛΗ που δεν θα με γνωρίζει ούτε στη φάτσα, περιμένοντας για ώρες έξω από το γραφείο του, παρέα με ένα…πολίστα, έναν….τριπλουνίστα και μία…κολυμβήτρια!!!
Ιστορίες που τις ζήσανε οι….πατεράδες μας δηλαδή, πριν 30 και βάλε, χρόνια…
Και για να σοβαρευτούμε. Αφήστε κύριοι τα «τερτίπια» και «παιχνίδια» και ασκήστε υπεύθυνη και σοβαρή διοίκηση, όπως απαιτούν οι συγχρονοι, δύσκολοι καιροί.
Δεν μπορεί πριν δύο βδομάδες να ζητάτε την συναίνεση των αθλητών στις προτάσεις σας και χτές όλα «στάχτη, φωτιά και μπούρμπουλη»!!! 
Δεν μπορεί να βγάζετε δελτίο Τύπου για διάλυση των ΤΑΑ και από κάτω να μιλάτε για διευθέτηση χρεών, εγγυήσεις, τηλεόραση και διαφήμιση.
Αυτά τα πράγματα προυποθέτουν σοβαρά «μαγαζιά» και όχι επιστροφή στο δελτίο και τον ερασιτεχνισμό…Και το κυριότερο: Σοβαρά μαγαζιά φτιάχνουν μόνον σοβαροί μαγαζάτορες…
Με εκτίμηση για τη φιλοξενία στο volleynews
Ενας ΜΗ προνομιούχος «επαγγελματίας» βολειμπολίστας.