Σελίδες


Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Ο 1Οος Ελληνας και 5ος Εβρίτης του Καμπιονάτο

«Δεν θα μου λείψει η μιζέρια και οι φούστες...»

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΟΥΡΙΤΣ ΣΤΟ VOLLEYNEWS

«Δεν θα μου λείψει η μιζέρια και οι φούστες...»
Του: Παναγιώτη Περπερίδη
Ο Δημήτρης Τζούριτς συμφώνησε με την Τρεντίνο, ανακοινώθηκε επισήμως, φόρεσε την φανέλα με το ''12'' που του είχαν δώσει οι άνθρωποί της όταν ήρθαν στην Αθήνα και έβαλε την φίλη του, την Πάτυ,  να τον βγάλει μια φωτογραφία...
Έτσι επισφραγίστηκε η κορυφαία μετεγγραφή Έλληνα διεθνή στο εξωτερικό. Ο ''Μήτσος'' απο τον Σεπτέμβριο θα παίζει στην κορυφαία ομάδα , του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο και θα είναι κεντρικος. Το πώς κατέληξε σε αυτή την απόφαση το εξηγεί ο ίδιος ,όπως και πολλά ακόμα, στην συνέντευξη που παραχώρησε στο volleynews.


- Ποιές είναι οι πρώτες σου σκέψεις Δημήτρη; Τί στριφογυρίζει στο μυαλό σου μετά την ανακοίνωση της μετεγγραφής σου απο την Τρεντίνο;

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Φυσικά δεν είμαι ούτε ο πρώτος , ούτε ο τελευταίος που κάνει μετεγγραφή στο εξωτερικό. Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένος ότι είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα στην καριέρα μου. Για την ακρίβεια είναι μια νέα αρχή. Απο μένα εξαρτώνται όλα πλέον, απο το πόσο θα δουλέψω και θα εκμεταλλευτώ την μεγάλη ευκαιρία που έχω.»

-Είναι δύσκολη η νέα αλλαγή θέσης και φυσικά η προσαρμογή στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου;


«Αφού μπόρεσα ψυχολογικά να αντέξω στην πιο δύσκολη χρονιά του Ολυμπιακού απο πλευράς συνθηκών , θα αντέξω και στην Ιταλία και την προσαρμογή και τις συνθήκες και την αλλαγή θέσης.»

-Ο Τζούριτς είναι καλύτερος διαγώνιος ή κεντρικός;

«Έπαιξα λίγο διαγώνιος. Δεν μπορείς να κρίνεις. Αν έπαιζα άλλο ένα χρόνο θα ήξερα με ασφάλεια την απάντηση. Με έναν χρόνο δεν μπορείς να κρίνεις. Δεν απέκτησα την απαιτούμενη εμπειρία. Ένα μήνα προσπαθούσα να αποφασίσω που θα πάω , άρα και τί θέση θα παίξω. Δεν σου κρύβω ότι είχα άλλες προτάσεις απο Ιταλία, Γαλλία και Τουρκία να παίξω διαγώνιος και είχα αποφασίσει να παίξω διαγώνιος αλλά την τελευταία στιγμή άλλαξα και αποφάσισα να παίξω κεντρικός στην Τρεντίνο.»

-Τι σε οδήγησε σε αυτή την απόφαση;

«Δεν είμαι μικρός, αλλά είμαι σε μια ηλικία που έχω πολλά χρόνια ακόμα μπροστά μου. Δεν ήθελα να βιαστώ και να κάνω ένα βήμα ανυπομονησίας. Το Ιταλικό είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Η θέση του διαγώνιου είναι πάρα πολύ σημαντική , δεν έχω αποκτήσει ακόμα την εμπειρία και ασφάλεια να παίξω διαγώνιο. Δεν ήθελα απο βιασύνη να καώ. Όχι ότι φοβάμαι , αλλά προτίμησα να είμαι προσεκτικός και να πάω βήμα-βήμα.»

-Στην εθνική τί θα παίζεις; Δεν είναι δύσκολο να αλλάζεις θέσεις συνέχεια;

«Στην εθνική θα παίζω διαγώνιος.  Αυτό το έχουμε πει. Το έχουν κάνει και άλλοι παίκτες αυτό. Το έχει κάνει και ο Φέι. Δε λέω ότι είμαι Φέι , αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρω μια χαρά και στις δυο θέσεις. Άλλωστε έχω πει ότι απολαμβάνω να παίζω διαγώνιος.»

-Στην Τρεντίνο γνωρίζεις κανέναν ή πηγαίνεις άγνωστος μεταξύ αγνώστων;

«Άγνωστος μεταξύ αγνώστων. Δεν με φοβίζει όμως αυτό, δεν είναι η πρώτη φορά. Εκεί πάω για να δουλέψω σκληρά , τα υπόλοιπα θα τα βρω. Αυτές τις αλλαγές, τις μετεγγραφές , τις μετακινήσεις, το άγνωστο περιβάλλον το χω μάθει και απο τον μπαμπά μου. Είμαι συνηθισμένος.»

-Στην Ιταλία θα είναι και ο Ρουμελιώτης...

«Το Καμπιονάτο είναι απο τα πιο δυνατά πρωταθλήματα του κόσμου. Είναι καλό να υπάρχουν εκεί Έλληνες παίκτες. Χαίρομαι πάρα πολύ γι αυτό. Να φύγουν απο τη μιζέρια. Να πάνε κάπου που νιώθουμε επαγγελματίες, κάπου που νιώθουμε αθλητές, κάπου που θα μας προσέχουν, που θα έχουμε αξία.»

-Τί θα σου λείψει απο την Ελλάδα Δημήτρη;

«Θα μου λείψουν οι φίλοι μου. Έχω κάνει πολλούς φίλους εδώ. Επίσης οι δικοί μου. Στα ρεπό μου θα έρχομαι στην Ελλάδα. Εδώ θα έρχομαι να τους βλέπω. Έχω πολλά που θα μου λείψουν απο εδώ. Όπως και τα παιδιά στην ομάδα. Τα τελευταία χρόνια στον Ολυμπιακό ήταν πολύ όμορφα απο την πλευρά των τίτλων που κατακτήσαμε και για την προσπάθεια που κάναμε. Ελπίζω ο Ολυμπιακός να συνεχίσει να φέρνει τίτλους και να βρεθεί κάποιος να βοηθήσει τα παιδιά και την ομάδα. Δεν θα μου λείψει η μιζέρια και αυτοί που την δημιούργησαν. Αυτοί που το παίζουν άντρες , αλλά στην ουσία κρύβουν απο κάτω την φούστα τους.»

-Στις βαλίτσες σου παίρνεις καλές ή κακές αναμνήσεις λοιπόν;

«Τα ξεχνάω όλα τα αρνητικά και όλους αυτούς. Ελπίζω να βρεθεί κάποιος να βοηθήσει τον Ολυμπιακό. Είμαι τυχερός που φεύγω σε αυτή τη συγκυρία. Θα μπορούσα βάσει συμβολαίου να μείνω έναν ακόμη χρόνο , αλλά μην κοροϊδευόμαστε και ο Ολυμπιακός έχει κέρδος απο αυτή την μετεγγραφή. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και ένα μπράβο στους συμπαίκτες μου, στους προπονητές μου και ιδιαίτερα στον Σπύρο Μπλέτσα, γιατί τραβήξαμε πολύ μεγάλο ζόρι. Ήμασταν εντελώς μόνοι μας. Ουδείς ήταν εκεί κι ας λέγανε κάποιοι ότι ήταν δίπλα μας. Ήταν το πιο δύσκολο πρωτάθλημα στην ιστορία του Ολυμπιακού. Έχω πολύ μεγάλο σεβασμό σε όλους τους μεγάλους παίκτες που είχε ο Ολυμπιακός τα προηγούμενα χρόνια, αλλά πιστεύω ότι ακριβώς επειδή ήταν ονόματα, ουδείς θα άντεχε με τα καραγκιοζιλίκια που περάσαμε εμείς φέτος.»

-Πώς πάει ο τραυματισμός σου;

«Ο τραυματισμός μου πάει πολύ καλύτερα. Εδώ και 3 ημέρες έχω βγάλει τις πατερίτσες (σ.σ. ήταν δανεικές απο τον Φράγκο). Ακόμα δεν περπατάω πολύ καλά. Δεν μπορούσα να περπατήσω, κούτσαινα. Απο την Τρεντίνο με ρώτησαν πώς είναι το πόδι , αν χρειάζομαι κάτι, κάποιον γιατρό.»

-Απο εδώ σε ρώτησε κανείς; Απο τον Ολυμπιακό , απο την εθνική...;


«Κανείς. Ουδείς ασχολήθηκε.  Ευτυχώς που υπάρχει ο κύριος Τσικούρης που είναι μεγάλος άνθρωπος και μεγάλη καρδιά. Για να καταλάβεις , έπρεπε να κάνω θεραπείες με υπερβαρικό οξυγόνο, δεν μου το κανόνισε κανείς, δεν φρόντισε κάποιος και δεν μπόρεσα να τις κάνω. Δεν είχα τα λεφτά. Γενικώς έζησα πάρα πολύ δύσκολες καταστάσεις φέτος, αλλά τώρα όλα έχουν τελειώσει.»

-Πότε φεύγεις Δημήτρη;

«Την Δευτέρα θα πάω πρώτη φορά για να υπογράψω το συμβόλαιο μου. Τον Αύγουστο αρχίζει η προετοιμασία. Θέλω να πω ότι είναι καλό να φεύγουν παίκτες για το εξωτερικό και ειδικά οι νέοι. Αλλάζουν οι νοοτροπίες , παίρνουν νέες εμπειρίες. Όσο πιο γρήγορα φεύγουν , τόσο περισσότερες παραστάσεις κερδίζουν και τόσο καλύτερο θα είναι σε βάθος χρόνου και για την εθνική μας ομάδα.»

Ο «Μήτσος» κατά τη διάρκεια της συνομιλίας μας μιλούσε συνεχώς για τους φίλους του, την οικογένειά του, αυτούς που του συμπαραστάθηκαν σε μια πάρα πολύ δύσκολη χρονιά, όλους αυτούς που χάρηκαν απο την καρδιά τους για το επόμενο μεγάλο κάστρο που είναι έτοιμος να κατακτήσει. Είναι απολύτως βέβαιο ότι με την μετανάστευση του Τζούριτς δημιουργείται μέγα παικτικό κενό , αλλά σ' εμάς θα λείψει πρώτα και πάνω απ' όλα ο άνθρωπος Τζούριτς. Αυτός ο ντόμπρος νεαρός , με τις σκέψεις κατασταλαγμένου γέροντος και την ψυχή μικρού παιδιού. Θα μας λείψει πολύ, αλλά θα καμαρώνουμε γιατί τον γνωρίσαμε , γιατί μας τίμησε με την φιλία του, γιατί ανταλλάξαμε δυο κουβέντες παραπάνω που θα κρατήσουμε φυλαχτό για πάντα, γιατί περιγράψαμε τις πρώτες προσπάθειες του, γιατί του πήραμε τις πρώτες του δηλώσεις στα ελληνικά αλώνια. Τώρα στα σαλόνια της Ιταλίας ο δικός μας «Μήτσος» θα είναι ένας απο τους ελάχιστους λόγους, ο πιο βασικός όμως για να είμαστε υπερήφανοι. Καλή τύχη φίλε , θα είμαστε πάντα δίπλα σου. Έστω νοερά!

πηγη www.volleynews.gr