Σελίδες


Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Ο «Γκόγκος» πάλι κοντά στον Εθνικό


 Ο «Γκόγκος» πάλι κοντά στον Εθνικό
Με μεγάλη χαρά είδαν και πάλι στο κλειστό οι φίλοι του Εθνικού τον Γιώργο Φωτιάδη, γνωστό και ως «Γκόγκο», να δίνει το παρόν μετά την περιπέτεια υγείας που είχε.
Ο Γιώργος αμέσως μετά την επιστροφή του από την Θεσσαλονίκη, δεν έχασε την ευκαιρία να δει και να χειροκροτήσει από κοντά την αγαπημένη του ομάδα.

Το Σάββατο (16/3) συνομιλήσαμε μαζί του από κοντά και μας δήλωσε φανερά συγκινημένος: «Την πονάω αυτή την ομάδα. Την αγαπάω. Την έχω μέσα στην καρδιά μου. Είχα να έρθω στο γήπεδο περίπου 1,5 μήνα και μου έλειψε...».

Μόλις τον είδαν τα φιλαράκια του από τους Blue Pistoleros έτρεξαν και τον αγκάλιασαν και του είπαν χαρακτηριστικά: «Γκόγκο, μην μασάς. Όλα θα πάνε καλά».

Η ομάδα του Εθνικού γνωρίζοντας την μεγάλη αγάπη που τρέφει ο Γκόγκος για αυτήν, τις ημέρες που νοσηλευόταν του έστειλαν ένα ξεχωριστό δώρο. Μαζί με όλη τους την αγάπη υπέγραψαν τη φανέλα με το Νούμερο 4 και του την αφιέρωσαν!

Να λοιπόν που έφτασε η μέρα και ο Γιώργος όχι μόνο έβαλε τη φανέλα με το νούμερο 4 και μπήκε στο γήπεδο να παρακολουθήσει τους αγώνες του Final 4 εφήβων, αλλά φωτογραφήθηκε μαζί με τα φιλαράκια του όπως αποκαλεί τους Ανέστη Δαλακούρα, Ραφαήλ Κουμεντάκη, Ίβαν Ράϊτς, και Κώστα Δαλακούρα.

«Πραγματικά θέλω να δώσω πολύ αγάπη στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης, αλλά και σε όλο τον κόσμο που με στήριξε οικονομικά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή που περνάω με την υγεία μου. Πραγματικά, σας ευχαριστώ πολύ για την ανθρωπιά σας. Μου δώσατε πολύ κουράγιο και πολύ δύναμη, κάτι που το χρειάζομαι μιας και σε ενάμιση μήνα θα γίνει η επέμβαση. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως όλους όσους κόψανε εισιτήριο, παρόλο που είχαν κάρτα διαρκείας, αλλά και τον Πρόεδρο του ΤΑΑ Βόλλεϋ του Εθνικού, Γιάννη Τζίμα, ο οποίος ήταν κοντά σε μένα και στην οικογένεια μου».

Πηγή: Thrakisport.gr