Σελίδες


Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Τζιαμπάολο Μοντάλι: «Ο ΝΙΚΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ είναι το μοντέλο του Ελληνα βολεϊμπολίστα, ειδικότερα των παιδιών από τον Έβρο.»


Τζιαμπάολο Μοντάλι: «Θα είμαι πάντα δίπλα του...»
Ο πρώην ομοσπονδιακός προπονητής της Εθνικής Ανδρών και πρωταθλητής Ευρώπης με την Ιταλία, Τζιαμπάολο Μοντάλι που το 2000 είχε καλέσει και πάλι τον Νίκο Σαμαρά στην Εθνική Ανδρών (είχε σταματήσει από τον Μάιο του 1998) μόλις πληροφορήθηκε την απώλεια του μεγάλο άσσου δήλωσε: «Είμαι συγκλονισμένος. Μόλις διάβασα την είδηση στον ιταλικό Τύπο και πήρα αμέσως τον κουμπάρο μου Στέφανο Μπαλαφούτη να το επιβεβαιώσω. Δεν το πιστεύω. Έζησα τον Σαμαρά. Τον παρακολουθούσα και όταν ήμουν στην Τρεβίζο. Είχε γίνει κάποτε συζήτηση για μεταγραφή του όταν η Ορεστιάδα νίκησε το Μιλάνο στον ημιτελικό του CEV Cup.
Ηταν ξεχωριστός χαρακτήρας. Μου έκανε εντύπωση που δεν μίλαγε ποτέ και ήταν πιστός στις προπονήσεις μου. Δεν ανοίγονταν πολύ. Είναι το μοντέλο του Ελληνα βολεϊμπολίστα και ειδικά το μοντέλο των παιδιών που ήταν από τον Έβρο. Εχω να λέω πως όλοι τους είχαν κάτι ξεχωριστό, είτε τους είχα παίκτες είτε ήταν αντίπαλοι. Νιώθω μεγάλη λύπη. Εκφράζω τα συλλυπητήρια μου στους οικείους του. Μακάρι να γύριζα το χρόνο πίσω... Θα είμαι πάντα δίπλα του...».
πηγη www.volleynews.gr