Σελίδες


Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

«Το βόλεϊ διοικείται από ανεύθυνους...»

πηγή :www.volleynews.gr

ΣΤΑΘΗΣ ΝΤΟΝΑΣ ΣΤΟ VOLLEYTIME

«Το βόλεϊ διοικείται από ανεύθυνους...»
Της: Ευγενίας Παστρικού
Ο Στάθης Ντονάς, είναι ένας από τους αθλητές που βοηθάνε στην λάτζα της κάθε ομάδας! Κάνει μια δουλειά που για πολλούς δεν φαίνεται, αλλά είναι από τις πιο ουσιαστικές σε κάθε σωματείο. Ο Στάθης Ντονάς απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις που του θέσαμε με ένα γνώμονα, την αλήθεια! Απολαύστε τον!...

- Πως και ασχολήθηκες με το άθλημα του βόλεϊ;
«Ξεκίνησα το βόλεϊ στην ηλικία των 12 ετών στην Καλαμάτα και από το 1999 έως και σήμερα παίζω επαγγελματικά. Η ενασχόλησή μου με το άθλημα ήταν τυχαία, πιο πολύ λόγω καλής παρέας τότε, σιγά σιγά όμως η αγάπη μου για το άθλημα συνεχώς μεγάλωνε, γινόταν σωστή δουλειά στις προπονήσεις και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να με καλέσουν στην Εθνική Παίδων. Από εκεί ξεκίνησε ουσιαστικά μια πολύ όμορφη πορεία, ήρθε και η μεταγραφή μου στον Παναθηναϊκό και εδραιώθηκα στον επαγγελματικό χώρο του αθλήματος».
- Αγαπημένη στιγμή μέσα στο παρκέ και μια ατυχής που θυμάσαι.
«Αγαπημένες στιγμές είναι τα δυο πρωταθλήματα Ελλάδος το 2004 και το 2006. Αυτά τα πρωταθλήματα ήταν πολύ δύσκολα, απέναντι σε πολύ δυνατές ομάδες στους τελικούς και οι στιγμές που έζησα ήταν γεμάτες με μεγάλη συγκίνηση.
Ατυχής στιγμή μέσα στο παρκέ δεν υπήρξε. Αυτό που με έχει στιγματίσει σαν αθλητή ήταν η αποχώρηση του Ξαβιέ Βέμπερ από τον Παναθηναϊκό μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος το 2006. Η αποχώρησή του στοίχισε πολλά σε όλο το βόλεϊ, όχι μονό στην ομάδα μου. Ήταν η μοναδική στιγμή που έχω κλάψει μέσα στον αθλητισμό, όπως όλοι οι συμπαίκτες μου τότε, όταν ο προπονητής μας ανακοίνωσε την αποχώρησή του».
- Η άποψη σου για την κατάσταση που επικρατεί στον αθλητισμό.
«Ο αθλητισμός είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας της κάθε χώρας, και με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα τελευταία είναι λογικό να έχει πάρει την κατιούσα, όσον αφορά στον οικονομικό τομέα πάντα. Όλοι οι αθλητές επειδή τιμούν τον ιδρώτα που «ρίχνουν» προσπαθούν να διατηρήσουν το πάθος τους και ελπίζουν ότι κάποια στιγμή η κατάσταση που επικρατεί θα αλλάξει προς όφελος όλων. Επειδή όμως δεν υπάρχουν χρήματα, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος υποβάθμισης της ποιότητας, όχι μόνο στο βόλεϊ, αλλά σε όλα τα αθλήματα. Αυτό εχει σαν αντίκτυπο ο κόσμος να μην πηγαίνει στο γήπεδο, οι ομάδες να μην έχουν έσοδα, η πολιτεία να μην βοηθά όπως παλιά τα σωματεία. Πρέπει να γίνουν σωστές ενέργειες από ικανούς παράγοντες ώστε να διασφαλιστεί αυτή η ποιότητα αλλά και η αξιοπιστία ώστε να «ανέβει» το άθλημα στην εκτίμηση του φίλαθλου κόσμου».
- Τι κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου.
«Τον ελεύθερο χρόνο μου βλέπω ταινίες, διαβάζω τεχνολογικά βιβλία-περιοδικά, μαθαίνω όσο πιο πολλά μπορώ για την δουλειά μου μέσα από το ίντερνετ, προγραμματίζω, δημιουργώ-πειραματίζομαι με τις στατικές και αμφίδρομες διαφημίσεις, ανακαλύπτω νέους τρόπους δημιουργίας μέσα από γραφιστικά προγράμματα, δημιουργία-επεξεργασία βίντεο».
- Αλήθεια, υπάρχουν αληθινές φιλίες στο χώρο του αθλητισμού.
«Οι καλύτερες φιλίες πιστεύω πως δημιουργούνται μέσα από τον αθλητισμό, όταν εχεις δίπλα σου ανθρώπους που έχουν τα ίδια οράματα και στόχους με εσένα τότε δημιουργούνται σχέσεις αδερφικές».
- Ένα απο τα όνειρα σου.
«Ένα από τα όνειρά μου είναι να δω το βόλεϊ ψηλά, όπως ήταν τα παλιά χρόνια, χωρίς να συμβαίνει αυτό το μπάχαλο που γίνεται τώρα, να διοικείται δηλαδή από ανεύθυνους παράγοντες που φοβούνται και τη σκιά τους, την καρέκλα τους, τη φήμη τους αλλά και την υστεροφημία τους».
- Η άποψη σου για το θεσμό του γάμου και της οικογένειας.
«Η οικογένεια είναι αυτή που σε στηρίζει σε ότι και αν κάνεις στη ζωή σου και μέσα από τον θεσμό του γάμου «χτίζεις» τις ιδανικές συνθήκες για την δημιουργία αυτής».
- Θα σκεφτόσουν το εξωτερικό.
«Το εξωτερικό δεν αποτελεί επιλογή για εμένα, καθώς ασχολούμαι καθημερινώς με την επιχείρησή μου στην Αθήνα».
- Ποιος είναι ο αθλητής που θα ήθελες να συνυπάρξεις μαζί του;
«Έχω συνυπάρξει με τεράστιους αθλητές και έχω αποκομίσει πολλές εμπειρίες και γνώση από αυτούς, με τον Νίκο Ρουμελιώτη όμως το έχω καημό, καθώς είμαστε πολύ καλοί φίλοι και συνέταιροι. Δυστυχώς όμως δεν έχει τύχει, ακόμα».
- Πως βλέπεις τον εαυτό σου σε 5 χρόνια απο τώρα.
«Τον βλέπω με μια νέα οικογένεια περιτριγυρισμένη από αγάπη».

ΛΕΣΧΗ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ: Σύντομα θα φιλοξενηθούν και οι απόψεις των δικών μας αθλητών και ανθρώπων του βόλλευ της πόλης στο blog μας