Σελίδες


Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΑΙΑΝ ΟΟΥΕΝΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ


Από Αμερική στην Χαλκιδική

Από Αμερική στην Χαλκιδική
Tου: Γιάννη Καραγιαννίδη
Το 2005 συμπεριλήφθηκε στην 18άδα της εθνικής ομάδας της Αμερικής για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Σήμερα προσπαθεί να βγάλει κάποια χρήματα για να μπορέσει να σταθεί και πάλι στα πόδια του. Ο λόγος για τον πρώην παίκτη του Ηρακλή Ράιαν Τζέι Όουενς...
ο όποιος μετά από το πέρασμα του από την Ελλάδα μοιάζει να έχει καταστραφεί οικονομικά. Εργάστηκε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Χαλκιδική και στην Μύκονο με στόχο να αποκατασταθεί. Είναι φανερό πλέον πως η οικονομική κρίση έχει αγγίξει αισθητά και τον χώρο του αθλητισμού στην χώρα μας.
-Καταρχήν πες μου πως ήταν το πρώτο καλοκαίρι σου στην Ελλάδα.
Αν δεν υπήρχαν η Έλενα Λιτοπούλου ο Δημήτρης Τσιμπούκης και ένας πολύ στενός φίλος ο Χρήστος Παπαδόπουλος, δεν θα είχα που να μείνω η να εργαστώ αυτό το καλοκαίρι. Έτσι, το καλοκαίρι μου ήταν πολύ αγχωτικό. Κατέληξα να δουλεύω στον Μαρμαρά Χαλκιδικής σε ένα beach bar κάτι το οποίο όμως με κράτησε υγιής, καθώς είναι ένα πανέμορφο μέρος γεμάτο ηρεμία. Πάνω από όλα όμως αγχωτικό γιατί είχα προγραμματίσει να περάσω όλο μου το καλοκαίρι με το 45% του μισθού από τον Ηρακλή που μου το χρωστάει ακόμα. Δεν κατάφερα να κάνω ούτε ένα πράγμα από αυτά που είχα σχεδιάσει, και ήταν το πρώτο καλοκαίρι μετά από μια δεκαετία που πραγματικά είχα ευκαιρία να κάνω κάτι.
-Έχεις ξανανιώσει ποτέ έτσι; εννοώ είσαι ένας επαγγελματίας αθλητής και φέτος αναγκάστηκες να δουλεύεις ένα ολόκληρο καλοκαίρι για να βγάλεις κάποια χρήματα...
Όχι, πέρυσι μετά την Κηφισιά βρέθηκα σε δύσκολη φάση αλλά είχα την εθνική ομάδα Αμερικής που μου πλήρωνε διαμέρισμα και τα φυσικά έξοδά μου έτσι ώστε να μπορέσω να προπονούμαι όλο το καλοκαίρι. Αλλά φέτος (αυτό το καλοκαίρι) με έκανε να συνειδητοποιήσω την πραγματικότητα και πολλά άλλα. Ένα μεγάλο μάθημα ζωής. Πιέστηκα τόσο πολύ, όσο δεν έχω πιεστεί μέχρι τώρα για το άθλημα που αγαπώ και το άθλημα με το οποίο είμαι παθιασμένος. Μην με παρεξηγήσεις, θέλω να δουλεύω σκληρά σε ότι και να κάνω, και πάντα προσπαθώ να φτάσω το καλύτερο όπως όταν ακόμα ασχολούμαι με επιχειρήσεις και εργασίες εκτός του Βόλεϊ. Όπως αποδείχθηκε αυτή τι σεζόν δεν είναι αδύνατο να είσαι κορυφαίος αθλητής και να κάνεις περισσότερο από το να τρως να κοιμάσαι και να πίνεις. θα ήθελα να έχω μια σταθερή οικογενειακή ζωή όταν έρθει η ώρα.

- Ποσο σημαντικό ρόλο έπαιξε για σένα ο Ηρακλής; πιστεύεις πως αν είχες κάνει κάποια άλλη επιλογή τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά;
Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι θα είχα περισσότερα χρήματα. Τα θετικά που πήρα από την εμπειρία στον Ηρακλή, είναι ότι απέδειξα στον εαυτό μου ότι μπορώ να γίνομαι καλύτερος κάθε σεζόν, έπαιξα με τους καλύτερους, γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους, απέκτησα καλούς φίλους και βοήθησα την ομάδα να μπει στους τελικούς των πλέι-oφ και του κυπέλλου. Αυτό ήταν φανταστικό. Ήξερα πως ο Ηρακλής ήταν το σκαλοπάτι που θα με πάει πιο ψηλά παρόλο που άκουγα μόνο ανεκπλήρωτες υποσχέσεις όπως ‘’αύριο, αύριο και αύριο…’’ από κάποιους. Τα λεφτά μου πιστεύω τα άξιζα από την στιγμή που ο σκοπός τις ομάδας ήταν να τελειώσουμε στις πρώτες 4 θέσεις.
- Πόσα χρήματα σου οφείλει ο Ηρακλής;
Όπως είπα και πριν μου χρωστάνε 45% του συμβολαίου μου, σχεδόν 40% η Κηφισιά και 35% η Αλεξανδρούπολη. Μαζικά μου έχουν χαλάσει την εικόνα μου για την Ελλάδα. Αν δεν ήταν η ομορφιά της χώρας και οι στενοί φίλοι που έκανα θα ορκιζόμουν να μην είχα πατήσει το πόδι μου ξανά εδώ .Ήταν το όνειρό μου να παίξω και να ζήσω εδώ.
-Έχεις βρει ομάδα για να αγωνιστείς φέτος; και ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;
Δυστυχώς δεν έχω βρει ομάδα ακόμα, έτσι ο εφιάλτης μου συνεχίζεται με περισσότερες ανεκπλήρωτες υποσχέσεις από τον Ηρακλή την Κηφισιά και την Αλεξανδρούπολη. Το σχέδιο μου είναι να βρω ένα ασφαλές και φθηνό μέρος που να έχει βόλεϊ και να περιμένω για κάποιο συμβόλαιο προσπαθώντας παράλληλα να φτιάξω την επιχείρηση μου. Βρήκα το Βελιγράδι. Σκοπεύω να μείνω και να προπονούμαι εδώ μέχρι να βρω μια καλύτερη λύση. Είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω αυτή την στιγμή.
Πηγή: Volley Time