Σελίδες


Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

ΙΤΑΛΙΑ - ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΠΙΤΣΙΝΙ


Κουράστηκε η Πιτσινίνι

Κουράστηκε η Πιτσινίνι
Την απόφαση της να σταματήσει από την ενεργό δράση από την Εθνική Ιταλίας ανακοίνωσε στον προπονητή της Μάσιμο Μπαρμπολίνι η Φραντσέσκα Πιτσινίνι λίγες ημέρες πριν τη συμμετοχή...
της ομάδας στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ιαπωνίας όπου θα κριθούν τρεις θέσεις για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. «Είμαι κουρασμένη και κουρασμένη δεν μπορώ να δουλέψω με τον τρόπο που θέλω εγώ. Θέλω να είμαι συνεπής και σοβαρή απέναντι στην Εθνική ομάδα και δεν θα ήθελα να πάρω το βάρος των υποχρεώσεων μιας δύσκολης και μακριάς διοργάνωσης όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Είχα ειλικρινή διάλογο με τον προπονητή μου και του εξήγησα πως δεν είμαι σε θέση να προσφέρω», είπε η επιθετικός της Εθνικής της Εθνικής Ιταλίας η αποστολή της οποίας θα αναχωρήσει για την Ιαπωνία στις 26 Οκτωβρίου.

πηγη www.volleynews.gr