Σελίδες


Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΛΙΟΠΟΡΤΑΣ : Ένας παράγοντας με όραμα


«Έναν τίτλο στο νησί»

GOAL NEWS: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΛΙΟΠΟΡΤΑΣ
«Έναν τίτλο στο νησί»
Του: Κώστα ΑσημακόπουλουΗ ζωή του Δημήτρη Παλιόπορτα θα μπορούσε και να γίνει κινηματογραφική ταινία. Πριν από 11,5 χρόνια και σε ηλικία 32 ετών (γεννήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 1968) η ζωή του άλλαξε όταν πληροφορήθηκε πως έχει χτυπηθεί από σκλήρυνση κατά πλάκας...
Ήταν η στιγμή που πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει τον έντονο ρυθμό ζωής της Αθήνας (γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Αιγάλεω) και επέλεξε τη Σύρο για να δραστηριοποιηθεί και επαγγελματικά. «Ο καθαρός αέρας, η αγάπη των φίλων μου και η εμπλοκή μου με το βόλεϊ μου έδωσαν ζωή» λέει ο Παλιόπορτας και προσθέτει: «Κατοικούσα στο Αιγάλεω και παλαιότερα έπαιζα βόλεϊ ως ακραίος. Οταν ήρθα στη Σύρο μαζί με μια καλή παρέα φίλων, ιδρύσαμε το κλαμπ φίλων του Φοίνικα. Πριν από ενάμιση χρόνο, όταν ο Φοίνικας υποβιβάστηκε από την Α1 στην Α2, βγήκαμε μπροστά και πήραμε τη διοίκηση».
Φήμες στο νησί συνδέουν το όνομα του Παλιόπορτα με ένα κερδισμένο τζόκερ αλλά ο ίδιος λέει: «Εγώ κέρδισα το τζόκερ πριν από 25 ημέρες όταν έγινα μπαμπάς. Η κόρη μου μαζί με τη γυναίκα μου είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί στη ζωή μου. Τα υπόλοιπα είναι φήμες. Τα έσοδά μου προέρχονται από τη ναυτιλιακή εταιρεία μου. Αλλωστε, την ομάδα δεν τη στηρίζει μόνο ο Παλιόπορτας αλλά ολόκληρο το νησί, οι απλοί άνθρωποι και επιφανείς επιχειρηματίες. Παρά την κρίση όλοι βοηθούν και ήδη έχουμε προπωλήσει 300 διαρκείας».
- Αποδέχεστε τον τίτλο του φαβορί;
«Δεν μας πειράζει. Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι το πρωτάθλημα. Αν όχι φέτος, του χρόνου σίγουρα. Θέλουμε να φέρουμε έναν τίτλο στο νησί και να γίνουμε οι πρωταθλητές με το χαμηλότερο μπάτζετ. Εχουμε προϋπολογισμό μόλις 293.000 ευρώ. Εχουμε αποκαταστήσει την αξιοπιστία του συλλόγου. Ερχονται καλοί αθλητές γιατί ξέρουν πως θα εισπράξουν τα συμφωνηθέντα. Εχουμε αναπτύξει τις ακαδημίες μας και θέλουμε ο σύλλογος να είναι το καμάρι του νησιού και του ελληνικού βόλεϊ».
Το Σάββατο ο Φοίνικας νίκησε τον Ολυμπιακό 3-1 και ο Παλιόπορτας πήγε από το νοσοκομείο στο γήπεδο...
«Ταλαιπωρήθηκα πολύ τον τελευταίο καιρό. Ο οργανισμός μου εξασθένισε. Κάνω ειδική θεραπεία με κοκτέιλ βιταμινών και φαρμάκων. Στόχος ζωής είναι να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και να είμαι όρθιος. Το βόλεϊ μου δίνει ζωή. Δημοσιοποιώ το πρόβλημα υγείας για να δώσω ένα μήνυμα στον κόσμο αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάει η ελληνική κοινωνία. Η οικονομική κρίση κάποια στιγμή θα περάσει. Υπάρχουν κάποια άλλα πράγματα που είναι πιο πολύτιμα. Πρέπει να διαφυλάξουμε την υγεία μας και τις αρχές μας».

κ. Παλιοπόρτα δεν σας γνωρίζουμε προσωπικά αλλά σας ευχόμαστε να είστε καλά για να φτάσετε με επιτυχία στο όραμά σας και θα χαρούμε να σας φιλοξενήσουμε στην Αλεξανδρούπολη.