Σελίδες


Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Ο Leo Andric μίλησε στο Thrakisport.gr

Ο Leo Andric μίλησε στο Thrakisport.gr
Ο Λέο Άντριτς δεν χρειάζεται συστάσεις... Ο «Rookie of the year», που αγωνίζεται στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης έχει καταφέρει να κλέψει τις καρδιές των φίλων του βόλλεϋ, όχι μόνο με τις εξαιρετικές του εμφανίσεις κατά τη διάρκεια της φετινής Volleyleague, αλλά και με τη γενικότερη παρουσία και δημόσια εικόνα του στην Πρωτεύουσα του Έβρου.
«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή μου τη διάκριση. Είχα κάποια καλά σημάδια την πρώτη χρονιά εκτός Κροατίας και θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους οπαδούς του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, αλλά και στους συμπαίκτες μου που χωρίς αυτούς δεν θα είχα καταφέρει τίποτα».

Σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο Thrakisport.gr, ο Άντριτς μίλησε για τη ζωή του στην Αλεξανδρούπολη, για τον Εθνικό, για τους φίλους του, για τους συμπαίκτες του, για την Εθνική Κροατίας και για πολλά άλλα...
Ερ.: Λέο πριν 9 μήνες ήρθες στην Αλεξανδρούπολη... μίλησε μας για τη ζωή εδώ...
L.A.: «Πέρασα υπέροχα αυτούς τους 9 μήνες στην Αλεξανδρούπολη... Έκανα πολλούς φίλους, ενώ όταν δεν είχαμε προπονήσεις, περνούσα ευχάριστα μαζί με τον Μπόλε, τον Ίβαν και φυσικά με την κοπέλα μου».

Ερ.: Ποιες στιγμές κρατάς και ποιες θα ήθελες να ξεχάσεις;
L.A.: «Αυτές που σίγουρα κρατάω είναι τα εντός έδρας παιχνίδια μας. Είναι εκπληκτικό να παίζεις μπροστά σε ένα τέτοιο κοινό, που σε κάθε παιχνίδι μας βοηθούσε ζητωκραυγάζοντας. Αυτές που σίγουρα θα ήθελα να ξεχάσω είναι τα οικονομικά προβλήματα, τα οποία δυστυχώς αντιμετώπιζε η ομάδα. Είμαι βέβαιος πως τα παιχνίδια που χάσαμε, τα χάσαμε εξαιτίας των οικονομικών δυσκολιών που είχε η ομάδα μας. Αν δεν υπήρχαν, σίγουρα θα είχαμε βρεθεί σε καλύτερη θέση».

leo-ivan-tsoukΕρ.: Αυτή την περίοδο συμμετέχεις μαζί με τους Ράιτς και Μίχαλιε στην Εθνική Κροατίας. Ποιοι οι στόχοι σας;
L.A.: «Ναι, προετοιμαζόμαστε για το European Leagueκαι είναι πολύ σημαντικό να βάλουμε τα δυνατά μας σε κάθε παιχνίδι. Έτσι θα έρθουν και τα αποτελέσματα. Ελπίζω να έχω την ευκαιρία για να αποδείξω τι αξίζω».

Ερ.: Σε λίγες μέρες η Εθνική Κροατίας θα αντιμετωπίσει την Εθνική Ελλάδας. Εκεί θα συναντήσεις τον αρχηγό του Εθνικού, Ανέστη Δαλακούρα. Σου έχουν λείψει οι φίλοι σου; Οι συμπαίκτες σου;
L.A.: «Δεν βλέπω την ώρα που θα συναντήσω και πάλι τον Captain Anestis... Ελπίζω να παίξουμε και να ανταγωνιστούμε ο ένας τον άλλον. Μου έχουν λείψει όλοι οι συμπαίκτες μου, αλλά και πολλοί άλλοι καλοί φίλοι από την πόλη».

Ερ.: Πότε τελειώνουν οι υποχρεώσεις σου με την Εθνική;
L.A.: «Τελειώνουμε στις 10 Αυγούστου ή στις 17 αν παίξουμε στο final4 European League. Όλα όμως εξαρτώνται από τον προπονητή μου ...».

Ερ.: Στην Αλεξανδρούπολη πότε επιστρέφεις;
L.A.: «Θα προσπαθήσω να έρθω όσο πιο σύντομα γίνεται, ιδιαίτερα για να δω την κοπέλα μου και τους φίλους μου. Αυτή την περίοδο όμως, το πρόγραμμά μου είναι πολύ πιεσμένο, γι' αυτό και δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα το πότε».

10665186 682914098466563 2071589068905365114 n