Σελίδες


Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Μπερούτο: «Χρεοκοπεί μία ιδέα, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ»

Μπερούτο: «Χρεοκοπεί μία ιδέα»

Ο Μάουρο Μπερούτο έστειλε ένα συγκινητικό φιλελληνικό μήνυμα, δηλώνοντας τη στήριξή του στις δύσκολες στιγμές που περνά η χώρα.
Αναλυτικά το μήνυμα του Ιταλού τεχνικού που έχει δουλέψει σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, στην προσωπική του ιστοσελίδα:

«Από το να το ονομάσουμε “πτώση” αυτό που ονομάζεται “χρεοκοπία”, ίσως θα ήταν πιο καθαρό ότι αυτό που χρεοκοπεί δεν είναι μόνο μία χώρα, μία διαπραγμάτευση, ένας οικονομικός ισολογισμός. Χρεοκοπεί αυτή η ιδέα που οραματίστηκαν οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης, χρεοκοπεί η ιδέα μιας Ευρώπης των λαών, ικανής να βοηθάει η ίδια τους ανθρώπους της.
Δεν χρεοκοπεί η Ελλάδα, χρεοκοπεί μια ιδέα στην οποία και εγώ ο ίδιος είχα πιστέψει: Αυτή μιας Ευρώπης για την οποία θα είμαστε υπερήφανοι. Δεν νιώθω πλέον Ευρωπαίος πολίτης, είμαι ένας Ιταλός, που έχει περάσει τρία χρόνια της ζωής του στην Ελλάδα, μαθαίνοντας εκεί την αξιοπρέπεια της ομορφιάς, ακόμη και όταν αυτή χάνεται και την αξεπέραστη δύναμη που μεταφέρει σε αυτόν το λαό η υπερηφάνεια της ιστορίας του.
Πήρα από αυτόν τον κόσμο το πολύτιμο δώρο της φιλοξενίας, το πως μπορούν να κάνουν έναν ξένο να αισθάνεται σαν στο σπίτι του. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ και θα είμαι πάντα και για πάντα στο πλευρό αυτού που σήμερα υπερασπίζεται με κάθε τρόπο αυτήν την ιστορία, αυτήν την αξιοπρέπεια, αυτήν την κουλτούρα, αυτήν την ομορφιά. Η Ελλάδα είναι ένα κεφάλαιο για την ανθρωπότητα. Πρέπει να διαφυλάξουμε αυτό που έχει δωρίσει στον κόσμο.
Αυτή η ανθρωπότητα, αν ακόμη υπάρχει, πρέπει να βοηθήσει την Ελλάδα σήμερα. Δεν θα επιστρέψει ποτέ αρκετά, αλλά μπορεί να γίνει μία αρχή με τα μάρμαρα του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο. Εγώ σκέφτομαι πάντα τη γωνιά μου στην Ελλάδα, τον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, απ' όπου μπορείς να δεις μία θέα που μπορεί να σου πάρει την ανάσα.
Ακουμπάω σε μία κολόνα και παρακολουθώ από εκεί, αυτήν την πτώση της Ευρώπης. Στέκομαι και την παρακολουθώ με τα μάτια αυτού που πίστεψε αλλά μετά, όταν πρέπει να επιλέξει, επιλέγει χωρίς καμία αμφιβολία για το σημείο όπου χτυπάει η καρδιά του. #‎εγώείμαιΈλληνας‬»


ΠΗΓΗ www.gazzetta.gr