Σελίδες


Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Γιάννης Καβαρατζής: «Νιώθω σίγουρος για την επιλογή μου»

Γιάννης Καβαρατζής: «Νιώθω σίγουρος για την επιλογή μου»
Λίγες μέρες μετά τη μεταγραφή του στη Ροδίων Άθλησις ο πρώην ακραίος της ΓΕ Αλεξανδρούπολης Γιάννης Καβαρατζής, παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στο Thrakisport.gr.
Ο 21χρονoς ακραίος μίλησε για την νέα της ομάδα, την απόφαση του να συνεχίσει την καριέρα του στη Ροδίων Άθλησης, ενώ δεν παρέλειψε να στείλει και το δικό του μήνυμα στους φιλάθλους της Αλεξανδρούπολης.

«Φεύγω από τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης για να αγωνιστώ βασικός σε μία ομάδα, θεωρώντας ότι έκανα την καλύτερη επιλογή» δήλωσε αρχικά ο Γιάννης Καβαρτζής.

Αναλυτικά η συνέντευξη Γιάννη Καβαρατζή:
Thrakisport.gr : Νέο ξεκίνημα... μακριά από την πόλη της Αλεξανδρούπολης... Πως νιώθεις γι' αυτό;
Γιάννης Καβαρατζής: «Αργά ή γρήγορα ήξερα πως θα έπρεπε να φύγω για να αγωνιστώ σε άλλη ομάδα. Και να πω την αλήθεια, νιώθω πολύ έτοιμος και σίγουρος για την επιλογή μου».

Thrakisport.gr : Πως πήρες την απόφαση να πας στη Ροδίων Άθλησις;
Γιάννης Καβαρατζής: «Οι άνθρωποι της Ροδίων Άθλησις ενδιαφέρθηκαν από πολύ νωρίς... Μου έκαναν μια πολύ καλή πρόταση και αφότου το σκέφτηκα αρκετά, αποφάσισα να απορρίψω τις υπόλοιπες προτάσεις και να δοκιμάσω την τύχη μου εκεί».

Thrakisport.gr : Υπήρχε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες να σε αποκτήσουν;
Γιάννης Καβαρατζής: «Ναι υπήρχε ενδιαφέρον και άλλες ομάδες κυρίως από Α1, αλλά επειδή έχω συμβόλαιο με τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης δεν ήθελα να βρεθώ απέναντί του. Και από την Α2 είχα προτάσεις, από τον όμιλο του Βορρά, στον οποίο αν έμενα θα έπαιζα μόνο στη ΓΕΑ, στην οποία αναδείχθηκα την περσινή χρονιά. Όσο αναφορά τους ομίλους του Νότου, θεώρησα καλύτερη επιλογή αυτή της Ρόδου και έτσι ετοιμάζομαι για μία χρονιά απέναντι σε αντιπάλους με τους οποίους δεν έχω ξαναπαίξει. Θέλω να τους δω ... και να με δουν ....».

Thrakisport.gr : Σε φοβίζει κάτι στο νέο σου ξεκίνημα, λόγω συγκυριών που επικρατούν στην Ελλάδα;
Γιάννης Καβαρατζής: «Ότι έχω κάνει μέχρι τώρα μέσα στο γήπεδο, ποτέ δεν το έκανα με γνώμονα τα χρήματα, οπότε... δεν φοβίζει καθόλου. Ούτως η άλλως εμείς του Beach Volley γνωρίζουμε από κρίση (γέλια!!!)».

Thrakisport.gr : Τι θα ήθελες να πεις στον κόσμο της ΓΕ Αλεξανδρούπολης; Και γενικότερα της Αλεξανδρούπολης ;
Γιάννης Καβαρατζής: «Θέλω να πω, ότι στο μέλλον θα ήθελα να βοηθήσω τη ΓΕ Αλεξανδρούπολης να ανέβει στη μεγάλη κατηγορία , αλλά και τον Εθνικό να συνεχίσει την μεγάλη ιστορία, αφού θα έχω επιστρέψει πιο ολοκληρωμένος παίκτης».
ΠΗΓΗ www.thrakisport.gr