Σελίδες


Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Γκόμεζ: «Γύρισα σπίτι μου!»

Η πρώτη μεταγραφή του ΠΑΟΚ για την περίοδο 2016-2017 είναι γεγονός. Αν και όλοι θα περίμεναν την ανακοίνωση της ανανέωσης της συνεργασίας του Γιάννη Καλμαζίδη, αυτή μάλλον ήρθε με έμμεσο τρόπο καθώς ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Αντώνης Τσαλόπουλος μιλώντας στη NOVA αποκάλυψε ότι το δώρο του προς τον Γιάννη Καλμαζίδη και τον κόσμου του ΠΑΟΚ είναι ο Ερνάντο Γκόμεζ.
Μια είδηση που επιβεβαίωσε ο ίδιος ο παίκτης μιλώντας στο Sportsfeed από το Μαϊάμι όπου βρίσκεται πλέον με την οικογένεια του. «Ναι είναι αλήθεια! Όλα έγιναν πολύ γρήγορα και το μόνο που έχω προλάβει να κάνω είναι να στείλω ένα μήνυμα στον κόουτς που του λέω ευχαριστώ και πόσο χαίρομαι που θα δουλέψω ξανά μαζί του (η έμμεση παραμονή που προαναφέραμε)», ήταν τα πρώτα λόγια του άσου από την Βενεζουέλα, ο οποίος πριν πούμε οτιδήποτε για την επιστροφή του θέλησε να στείλει ένα μήνυμα προς τους οπαδούς του ΠΑΟΚ. «Όλους αυτούς τους μήνες έχω πάρει εκατοντάδες μηνύματα από οπαδούς του ΠΑΟΚ, οι οποίοι μου εκδήλωναν την αγάπη τους και το πόσο πολύ ήθελαν να μείνω στην ομάδα. Θέλω λοιπόν για μια ακόμη φορά να πω σε όλους ότι δεν έφυγα με τη δική μου θέληση από τον ΠΑΟΚ, κι ούτε ήταν θέμα χρημάτων όπως κάποιοι διέδιδαν. Θέλω να το πω αυτό για να το ξέρει ο κόσμος, γιατί σήμερα που συμφωνήσαμε αισθάνομαι ότι γύρισα σπίτι μου!».
Με το …καλημέρα στη συζήτηση μας ο Χάρι άρχισε να πυροβολεί ακατάπαυστα, όπως έκανε πέρσι με την ασπρόμαυρη φανέλα, όπως έκανε και φέτος με την Ινεγκόλ με τη φανέλα της οποίας βγήκε 2ος σκόρερ στο πρωτάθλημα Τουρκίας.
Και πριν ο ΠΑΟΚ του χτυπήσει ξανά την πόρτα, η αλήθεια είναι ο Γκόμεζ ήταν αυτός που χτύπησε πρώτος την πόρτα του Καλμαζίδη για να συνεργαστούν ξανά μαζί, όχι στην Ελλάδα, αλλά στην Τουρκία. «Ναι είναι αλήθεια! Η Ινεγκόλ ήθελε να αλλάξει προπονητή κι εγώ αμέσως πρότεινα τον Καλμαζίδη και μιλήσαμε, αλλά μας πρόλαβε ο ΠΑΟΚ», είπε χαρακτηριστικά και εξήγησε το πόσο γρήγορα έκλεισε η συμφωνία του με τον Δικέφαλο.
«Σήμερα το μεσημέρι με πήρε τηλέφωνο ο κ. Τσαλόπουλος από το γραφείo του κ. Κατσαρή και μου είπε ότι με θέλουνε πίσω στην ομάδα, αλλά θέλανε την απάντηση μου άμεσα. Ήταν λίγο ξαφνικό, αλλά μίλησα με την γυναίκα μου και μετά από λίγη ώρα είπα το ‘ναι’».
Όσον αφορά τους λόγους που τον οδήγησαν να πάρει τόσο γρήγορα αυτή την απόφαση;
«Πρώτα απ’ όλα έρχομαι σε μια ομάδα που ξέρω κι όπως σου είπα στην αρχή την αισθάνομαι σαν το σπίτι μου. Επίσης η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη όπου θα μπορώ να έχω την οικογένεια μου γιατί δυστυχώς στην Τουρκία είχαμε πρόβλημα με το σχολείο. Οι γυναίκες μου λατρεύουν την Θεσσαλονίκη και οι μικρές όταν της ρωτούσα μέσα στη χρονιά αν θέλουνε να γυρίσουμε μια μέρα, πάντα φώναζαν με ενθουσιασμό ‘ναιιιιιι’. Από κει και πέρα είναι πολύ σημαντικό για μένα ότι θα συνεργαστώ με τον Γιάννη (Καλμαζίδη), αφού όλοι ξέρουνε πόσο πολύ τον εκτιμώ, αλλά και με τους άλλους ανθρώπους και τους παίκτες της ομάδας. Τέλος υπάρχει και το στοιχείο που λέγεται κόσμος. Αυτός ο κόσμος που ήταν και είναι στην καρδιά μου και οι εικόνες από την περσινή σεζόν δεν θα τις ξεχάσω σε όλη μου τη ζωή. Και θέλω να τις ζήσω ξανά! Είδα φέτος όλους τους τελικούς και ζήλεψα».
Στη χροιά της φωνής του καταλάβαινες εύκολα τη χαρά και την ικανοποίηση και δεν είχε κανένα πρόβλημα να το παραδεχθεί.
«Μα είναι λογικό! Ο ΠΑΟΚ είναι ένας οργανισμός που μεγαλώνει, η νέα διοίκηση δείχνει ότι έχει υψηλούς στόχους, καλύτερη οργάνωση και όλα αυτά μετράνε», είπε χαρακτηριστικά δίνοντας και μια νέα είδηση: «Αυτός ήταν και ο λόγος που δέχθηκα να υπογράψω διετές συμβόλαιο συνεργασίας γιατί ξέρω ότι θα είμαι σε ένα περιβάλλον που θα μου επιτρέψει να δουλέψω σωστά και θα έχω δίπλα την οικογένεια μου».
Ο Γκόμεζ λοιπόν για τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι κάτοικος Θεσσαλονίκης, ανοίγοντας με εντυπωσιακό τρόπο το χορό των μεταγραφών για τον ΠΑΟΚ και κλείνοντας θέλησε να στείλει το δικό του μήνυμα προς τον κόσμο της ομάδας.
«Για ένα αθλητή είναι αρκετά δύσκολο κάποιες φορές να βρει κίνητρο για να συνεχίσει να προσπαθεί να διεκδικεί τίτλους και να είναι σε υψηλό επίπεδο. Όταν όμως μπαίνεις στο γήπεδο και βλέπεις αυτό τον κόσμο δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να δώσει και την ψυχή σου μέσα στο γήπεδο κι αυτό ακριβώς θα κάνω για να ζήσουμε ξανά μεγάλες στιγμές μαζί».
ΠΗΓΗ www.sportsfeed.gr