Σελίδες


Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Igor Guillen: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ!»


 Igor Guillen: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ!»
Μπορεί ο Ιγκόρ Γκίλιν να έχει αποχωριστεί τους φίλους αλλά και τους συμπαίκτες του στον Εθνικού Αλεξανδρούπολης, το μυαλό του και η καρδιά του όμως είναι ακόμα εδώ..
Ο πρώην διαγώνιος του Εθνικού υπέγραψε συμβόλαιο με την SpeedBall Chekka, η οποία συμμετέχει στα play off του πρωταθλήματος στο Λίβανο και ήδη πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση το απόγευμα της Παρασκευής (1/4), μιάμιση αργότερα από τον αγώνα του Εθνικού με την Ορεστιάδα. Αν και ο Γκίλιν ήταν 1ος σκορερ της ομάδας του με 25 πόντους ηττήθηκε με 3-1.

DSC 0525Σε αποκλειστική επικοινωνία που είχε το thrakisport.gr με τον πρώην πια παίκτη του Εθνικού Ιγκόρ Γκίλιν, μας είπε τα εξής: «Ήρθα στην Αλεξανδρούπολη τον Ιανουάριο και πραγματικά η ζωή μου εκεί ήταν εκπληκτική, μιας και η πόλη είναι μία από τις καλύτερες που έχω ζήσει μέχρι τώρα».

Όσο αναφορά τον Εθνικό είπε χαρακτηριστικά: «Στον Εθνικό υπάρχουν πολύ καλοί άνθρωποι, οι οποίοι κάθε φορά ήταν δίπλα μας. Ο Εθνικός μπορεί να κάνει πολλά, ακόμη και να πάρει στον μέλλον το Πρωτάθλημα. Προσπάθησα να κάνω το καλύτερο για την ομάδα μου και νομίζω πως και ο Εθνικός είναι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου».

Kλείνοντας ο Ιγκορ μας διαβεβαιώνει πως αγαπάει όλους όσους ήταν δίπλα του, ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης θα είναι για πάντα μέσα στην καρδιά του.. «Ο κόσμος του Εθνικού ήταν κάτι ξεχωριστό και εκπληκτικό για μένα. Σε κάθε αγώνα οι φίλαθλοι με υποστήριζαν και μου έδιναν κίνητρο για να παίξω καλύτερα. Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ! Θα είστε για πάντα στην καρδιά μου! Μπορεί να ξαναβρεθούμε!».

Εμείς του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη νέα του ομάδα!