Σελίδες


Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

O ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΟΥΡΙΤΣ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

«Πραγματοποίησα το όνειρο μου»Στο Ράντιο Ντολομίτι μίλησε ο Δημήτρης Τζούριτς σήμερα στην εβδομαδιαία εκπομπή " Πούντο Βόλει". Σας παρουσιάζουμε αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Έλληνα διεθνή...
Πως και επέλεξες να έρθεις στην Τρεντίνο;
"Η Τρεντίνο είμαι πεπεισμένος πως είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο ακόμα κι αν τώρα έχει την τρίτη θέση στο Τσάμπιονς Λιγκ, και γι' αυτό το Καλοκαίρι αποφάσισα να έρθω εδώ. Είναι όνειρο για μένα που παίζω σε αυτή την ομάδα. Ενάντια στην Καζάν το Σαββάτο ήμασταν σε κακή μέρα: πιέσαμε πολύ τους εαυτούς μας, και θέλαμε ίσως πάρα πολύ να κερδίσουμε, κι όλα γύρισαν μπούμερανγκ."

"Η Ιταλική Λίγκα είναι ασυναγώνιστη σε όρους δυσκολίας και ανταγωνιστικότητας, κι αυτό για μένα είναι μια μεγάλη αποκάλυψη, είναι πολύτιμη εμπειρία για να μεγαλώσω και θέλω ακόμα περισσότερο να κερδίσω το Πρωτάθλημα. Στην παρούσα στιγμή είμαστε πάρα πολύ συγκεντρωμένοι για να πετύχουμε το στόχο μας."

Είναι ο πρώτος χρόνος που παίζεις στο Ιταλικό πρωτάθλημα, ποια είναι η εντύπωσή σου τους πρώτους μήνες;
"Είναι ένα πρωτάθλημα διαφορετικό από όλα τα άλλα, πραγματικά παίζουν πολύ καλοί παίχτες εδώ, είναι δύσκολο γιατί υπάρχουν δυνατές ομάδες και πολλοί νέοι αθλητές σαν εμένα θέλουν να παίξουν στην Ιταλία. "

Είσαι ένας αθλητής που δεν αγωνίστηκε πάντα σαν κεντρικός...
"Ναι, την περσινή χρονιά αγωνίστηκα σα διαγώνιος.."

Επειδή έφυγε ο Μίλκοβιτς...
"Πέρυσι έπαιζα διαγώνιος και γι' αυτό η φετινή χρονιά είναι λίγο περίεργη, γιατί στην πραγματικότητα έχω παίξει μόλις δύο χρόνια σα κεντρικός, οπότε έχω πράγματα να δω και να μάθω τη θέση καλύτερα."

Είναι πιο διασκεδαστικό να παίζεις σαν διαγώνιος;
"Ναι!"

Πως θα είναι ο επόμενος αγώνας με τη Μπελούνο;
"Νομίζω εξαρτάτε μόνο από εμάς, αν είμαστε επικεντρωμένοι στο στόχο μας και αποφασισμένοι όπως πάντα έχουμε καλή ευκαιρία να κερδίσουμε. Αυτό μου αρέσει πολύ στην Τρεντίνο, είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ επειδή νιώθω πολύ δυνατή και ζεστή υποστήριξε από τους οπαδούς μας. Αυτή η πόλη έχει γίνει διάσημη εξαιτίας του βόλεϊ παγκοσμίως και κατά μια έννοια είναι όλοι ευγνώμονες γι' αυτό στη ομάδα της Τρεντίνο."

Τι συμβόλαιο έχεις ακόμα με την Τρεντίνο:
"Έχω υπογράψει για ακόμα δύο χρόνια."

Τι είναι για σένα το βόλεϊ δουλειά, πάθος ή διασκέδαση;
"Δε το σκέφτομαι σα δουλειά είναι κάτι που μου αρέσει. Είμαι τυχερός γιατί κάνω μια δουλειά που μου αρέσει. Είναι πολύ δύσκολο άθλημα. Μου αρέσει ακόμη περισσότερο να παίζω δυνατά παιχνίδια, και διασκεδάζω πολύ όταν κερδίζω τέτοια δύσκολα παιχνίδια."

σ.σ. Ευχαριστούμε πολύ τον Γιώργο Τζανή για την πολύτιμη βοήθειά του.

πηγή: greekvolley.com