Σελίδες


Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Κασαμπαλής - Χαραλαμπίδης: Η Αλεξανδρούπολη συνεχίζει να γεννάει ταλέντα

 Κασαμπαλής - Χαραλαμπίδης: Η Αλεξανδρούπολη συνεχίζει να γεννάει ταλέντα

Ο Σταύρος Κασαμπαλής και ο Σωκράτης Χαραλαμπίδης είναι από τα νέα αστέρια του βόλεϊ που γέννησε η Αλεξανδρούπολη.
Ο ένας πασαδόρος και ο άλλος ακραίος/διαγώνιος, αναδείχτηκαν τόσο μέσα από τις ακαδημίες του Εθνικού Αλεξανδρούπολης όσο κι από την Εθνική ομάδα παίδων και Εφήβων.

Σε μια προσπάθεια να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τα δύο αυτά παιδιά το greekvolley.com, μίλησε στο Σταύρο και στον Σωκράτη.

Μιλήστε μας λίγο για σας…

Σταύρος Κασαμπαλής: «Γεννήθηκα 1/6/1995 στην Αλεξ/πόλη. Το ύψος μου είναι 1,90 ζυγίζω 87 κιλά. Αγωνίζομαι στην θέση του πασαδόρου από την ηλικία των 11 χρονών στον μοναδικό σύλλογο που είχα ποτέ δελτίο, τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης. Την χρονιά του 2013 στελέχωσα για πρώτη φορά ως βασικός πασαδόρος την Εθνική Παίδων στα προκριματικά ευρωπαϊκού στην Ουγγαρία στα προκριματικά του παγκοσμίου με την Εφήβων στη Ρωσία και ξανά την Παίδων στο βαλκανικό στη Σερβία το καλοκαίρι (συμπεριλαμβανομένων και κάποιων φιλικών αγώνων σε Ισπανία και Σερβία)! Στόχος είναι η εισαγωγή μου στα ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής! Έχω 2 αδελφές μεγαλύτερες κατά 3 και 9 χρόνια! Θαυμάζω τον συνομήλικο μου πασαδόρο της εθνικής εφήβων Ρωσίας(Πάνκοβ) αλλά υποστηρίζω την άποψη ότι η θέση στην οποία αγωνίζομαι πρέπει να είναι αποκλειστική και κάθε πασαδόρος να έχει το δικό του στιλ! Παρ όλα αυτά μου αρέσει το στιλ του Αργεντινού DeCecco

Σωκράτης Χαραλαμπίδης:«Γεννήθηκα στην Αλεξανδρούπολη 15/6/1997. Είμαι 1.97 μ. και 86 κιλά κι αγωνίζομαι σαν ακραίος-διαγώνιος στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης, από το 2008 μέχρι σήμερα . Διεθνείς συμμέτοχες έχω με την Εθνική Παίδων με την οποία αγωνίστηκα σε ένα φιλικό τουρνουά στην Ισπανία. Θα ήθελα να σπουδάσω Επιστήμες της Φυσικής αγωγής (ΤΕΦΑΑ). Έχω μια μεγαλύτερη αδελφή η οποία στο παρελθόν είχε ασχοληθεί και αυτή με το βόλεϊ. Σαν αθλητή έχω πρότυπο τον Νίκο Σαμαρά ο όποιος έδωσε πάρα πολλά στο ελληνικό βόλεϊ. Από ξένους παίχτες θαυμάζω τον Samica.»


Πως ασχολήθηκες με το βόλεϊ;

Σταύρος Κασαμπαλής: 
«Από μικρή ηλικία δεν έχανα αγώνα της Α1 στο κλειστό μας εκτελώντας χρέη ballboy! Σημαντικότερος παράγοντας όμως ήταν η σχέση του πατέρα μου με αυτό το άθλημα ο οποίος έχει σπουδάσει πάνω σε αυτό αλλά και έχει αγωνιστεί και ο ίδιος στο υψηλό επίπεδο οπότε μπορώ να πω ότι αυτός μου κόλλησε αυτό το “μικρόβιο”! Γενικά στο σπίτι μιλούσε για τις πολλές εμπειρίες που είχε ζήσει μαζί με συναθλητές του τις οποίες ήθελα να γνωρίσω και εγώ!»

Σωκράτης Χαραλαμπίδης:«Με το βόλεϊ ασχολήθηκα από μικρός αφού έβλεπα αγώνες του Εθνικού οι όποιοι ήταν το κίνητρο να ξεκινήσω να ασχολούμαι με το άθλημα. Στην εθνική κλήθηκα για πρώτη φορά πριν από 2 χρόνια στα κλιμάκια της περιφέρειας μου.»


Τι θα άλλαζες στο ελληνικό βόλεϊ;

Σωκράτης Χαραλαμπίδης«Σίγουρα πρέπει να γίνεται καλύτερη προετοιμασία μέσα από αγώνες και να συμμετέχουν παιδιά νεαρής ηλικίας. Επίσης κατά τη γνώμη μου θα ήταν καλό να αγωνίζονται περισσότεροι Έλληνες παίχτες οι όποιοι θα προέρχονται από τα τμήματα υποδομών της κάθε ομάδας. Ακόμα θα επιθυμούσα να έχουμε καλύτερες εγκαταστάσεις αφού στην Αλεξανδρούπολη έχουμε μόνο 1 κλειστό γυμναστήριο.»


Πιστεύεις πως η συμμετοχή σου στο Βαλκανικό είναι θετική; Τι σου πρόσφερε;

Σταύρος Κασαμπαλής: «Σίγουρα ένα τουρνουά σαν το βαλκανικό προσφέρει σε έναν παίκτη εμπειρία και πολλά συναισθήματα ανάλογα με το αποτέλεσμα κάθε παιχνιδιού! Εμείς γνωρίσαμε ανάμικτα συναισθήματα! Κυρίως όμως βοηθάει στο να δεθούν οι παίκτες περισσότερο μεταξύ τους! Εγώ προσωπικά πιστεύω πως έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου! Το ίδιο πιστεύω έκαναν και οι υπόλοιποι συναθλητές μου!»

Είδες διαφορές στο επίπεδο των ομάδων έξω σε σύγκριση με Ελλάδα;

Σταύρος Κασαμπαλής: «Η άποψη που σχημάτισα για το επίπεδο των υπολοίπων ομάδων είναι το εξής: οι περισσότερες ομάδες στελεχωνόντουσαν από ψηλότερα παιδιά πράγμα το οποίο μας δυσκόλεψε στο να τα αντιμετωπίσουμε, τα καταφέραμε όμως σε κάποια παιχνίδια! Επίσης είναι πιο δεμένοι οι παίκτες μεταξύ τους, κάτι που είναι πολύ σημαντικό!»


Ποιους αθλητές και ποιες ομάδες διέκρινες στο Βαλκανικό;

Σταύρος Κασαμπαλής: «Εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση της Τουρκίας αν και ηττήθηκε στον τελικό από την οικοδέσποινα Σερβία, με πρωταγωνιστή κατά την γνώμη μου τον αρχηγό-ακραίο με το νούμερο 5, Gungor. Πολύ καλές εμφανίσεις έκαναν και οι πασαδόροι της Τουρκίας!»


Ποιος συναθλητής σου πιστεύεις έχει τα προσόντα για να ανέβει ψηλά; Ποιος σε εντυπωσίασε;

Σταύρος Κασαμπαλής: «Δεν είμαι σε θέση να κρίνω κάτι τέτοιο αλλά νομίζω ότι ο συναθλητής μου Βασίλης Καρασαββίδης μπορεί να κάνει πολλά σαν λίμπερο! Επίσης και ο “μικρός” της ομάδας μας Κυριάκος Σπυριούνης αν δουλέψει θα γίνει σπουδαίος ακραίος!»


Κεφάλαιο Εθνικός. Τι προκλήσεις θα αντιμετωπίζεις φέτος σε σχέση με άλλες χρονιές;

Σταύρος Κασαμπαλής: «Όσο αναφορά τον Εθνικό φέτος υπέγραψα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο ως πασαδόρος και ταυτόχρονα ενσωματώθηκα στην ανδρική ομάδα η οποία έχει πολλές απαιτήσεις τόσο σε ρυθμούς προπόνησης όσο και σε αγωνιστικούς ρυθμούς! Από μεριάς μου υπάρχει μεγάλη θέληση να προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ αλλά και να βελτιωθώ ώστε να προχωρήσω ένα βήμα παραπέρα στο χώρο του volley! Εύχομαι να έχουμε μια καλή πορεία και φέτος όπως πέρυσι επειδή το αξίζουμε! Έχουμε δυνατό ρόστερ και δύο πολύ ικανούς προπονητές, τους κύριους Μουστακίδη και Γιαννακόπουλο.»

 Ποια τα μελλοντικά σου σχέδια και σκέψεις για την παρουσία σου στην ομάδα;

Σταύρος Κασαμπαλής: «Έχω στόχο εάν όχι σε 2, σε 3 χρόνια να παίξω βασικός στον Εθνικό και να με αγαπήσει όλος ο κόσμος που παρακολουθεί τους αγώνες μας! Θα ήθελα να μην φύγω ποτέ από την ομάδα μου αλλά ξέρω ότι είναι δύσκολο στις μέρες μας! Εύχομαι να μην χρειαστεί ποτέ! Φέτος στόχος μου είναι να δίνω το 100% στην προπόνηση και να βγάλω ασπροπρόσωπο τον προπονητή μου όποτε με εμπιστευτεί σε αγώνες!»

Σωκράτης Χαραλαμπίδης:«Με τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης έχω κατακτήσει πανελλήνια παμπαίδων, παίδων, έφηβων (και σχολικό πρωτάθλημα) έχοντας κατακτήσει αυτά τα πρωταθλήματα στόχος μου φέτος είναι να πάρω παιχνίδια και εμπειρίες είτε από τον Εθνικό, είτε από τις εθνικές ομάδες είτε από οπουδήποτε αλλού προκύψει.»


Σε τι υπερτερεί ο Εθνικός σε σχέση με άλλες ομάδες; Πιστεύεις ότι η επιλογή του Κουμεντάκη να πάει στην Ιταλία ήταν σωστή απόφαση; Θα έκανες κάτι ανάλογο εάν σου δινόταν η ευκαιρία;

Σταύρος Κασαμπαλής: «Ο Εθνικός και φέτος υπερτερεί σε εμπειρία θα έλεγα, πράγμα που φοβούνται πολλοί από τους αντιπάλους μας! Έχουμε πολύ καλό διαγώνιο και είμαι σίγουρος ότι οι ακραίοι μας θα πρωταγωνιστήσουν στο φετινό ελληνικό πρωτάθλημα! Αναμφίβολα έχουμε 3 αρκετά έμπειρους κεντρικούς που ξέρουν καλά τη δουλειά τους!
Εγώ προσωπικά εάν βρισκόμουν στη θέση του Ράφα δεν θα έφευγα από την Ελλάδα διότι νομίζω είναι νωρίς ακόμα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η επιλογή του δεν είναι σωστή. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις αποφάσεις του. Έτσι και ο Ράφα έκρινε σωστό να φύγει! Πιστεύω στις ικανότητές του. Και εγώ με την σειρά μου του εύχομαι καλή σταδιοδρομία και να πραγματοποιήσει όλα του τα όνειρα!»

Σωκράτης Χαραλαμπίδης:«Ο Εθνικός σε σχέση με άλλες ομάδες υπερτερεί γιατί εδώ και 40-45 χρόνια οι παίχτες του προέρχονται από τις υποδομές του και ταυτόχρονα έχει δώσει πολλούς παίχτες στην Εθνική Ελλάδος.
Πιστεύω πως η επιλογή Κουμεντάκη είναι σωστή και αυτόματα άνοιγε τον δρόμο σε όλους τους νέους αθλητές εάν και εφόσον δουλέψουμε σκληρά να ακολουθήσουμε τον δικό του δρόμο.»


ΠΗΓΗ greekvolley.com