Σελίδες


Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Το πετυχημένο σεμινάριο του ΣΕΠΠΕ με τους κορυφαίους Πράντι και Μορέτι!!

H ζήλεια του Πράντι και η σιγουριά του Μορέτι
Θετικές ήταν οι εντυπώσεις, των δύο προσκεκλημένων και μεγάλων Ιταλών προπονητών, Μαουρίτσιο Μορέτι και Σιλβάνο Πράντι από το συνέδριο και την εκδήλωση του ΣΕΠΠΕ. Ο πρώτος εξέφρασε τη σιγουριά ότι οι Έλληνες προπονητές θα πετύχουν, ενώ ο δέυτερος ζήλεψε την εκδήλωση.



Ο Μαουρίτσιο Μορέτι μετά την βράβευση του είπε: «Είναι η δεύτερη φορά που είμαι στηνΈλλάδα. Κάθε φορά βλέπω όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον και περισσότερους νέους προπονητές. Μου θυμίζει αυτό που συνέβαινε στην Ιταλία την δεκαετία του ΄80. Αν συνεχίσετε έτσι σίγουρα θα πετύχετε».

Ο Σιλβάνο Πράντι που πήρε το βραβείο του από τον ΓΓ του ΣΕΠΠΕ Γιώργο Σαμαρά δήλωσε: «Ζηλεύω τα όσα έζησα αυτές τις ημέρες στην Ελλάδα. Ζηλεύω διότι στην Ιταλία έχουν σταματήσει τέτοιες πρωτοβουλίες και εκτιμώ πως βρισκόμαστε σε καθοδική πορεία. Συγχαρητήρια στον ΣΕΠΠΕ. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που συμμετείχα κι εγώ σε αυτό το σεμινάριο και εύχομαι μελλοντικά και εγώ να έρθω και να είμαι στο ακροατήριο».
πηγη www.volleynews.gr