Σελίδες


Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Καβαρατζής: «Ήταν μια υπέροχη χρονιά με χαρές και λύπες»

Καβαρατζής: «Ήταν μια υπέροχη χρονιά με χαρές και λύπες»
Ο Γιάννης Καβαρατζής που αγωνίστηκε τη σεζόν που μας πέρασε στη ΓΕ Αλεξανδρούπολης, μίλησε στο Greekvolleyκαι στη Μαίρη Σαμιώτου:
«Αναμφίβολα η φετινή χρονιά ήταν μια από τις καλύτερες για την ΓΕΑ αν όχι η καλύτερη, αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι το τέλος κυνηγούσε την είσοδο στα playoff. Η φετινή μου συμμετοχή στην A2, ανερχόμενος από σοβαρό τραυματισμό που μου στοίχησε στην ουσία όλη την περσινή χρονιά με τον Εθνικό, ήταν μια δοκιμασία να δω αν μπορώ να επιστρέψω δυνατότερος στην A1.

Βοήθησα στο μέγιστο την ομάδα να φτάσει εκεί που έφτασε και έβγαλα ασπροπρόσωπο τον προπονητή μου Ηλία Κρεούζη ο οποίος με βοήθησε πολύ να ωριμάσω σαν παίχτης. Κάναμε 2 στραβοπατήματα στον πρώτο γύρο με αρκετούς τραυματισμούς και χάσαμε τους 4 βαθμούς που μας έλειπαν για την υπέρβαση και τα playoff. Θα ήταν κάτι το τέλειο αλλά έτσι είναι το άθλημα αυτό είναι το βόλεϊ».

Έχεις αγωνιστεί και στις δύο κατηγορίες μίλησέ μας γι' αυτό και τι θα κάνεις την σεζόν που έρχεται: «Φυσικά το επίπεδο ήταν πιο χαμηλό από εκείνο της A1 αλλά όχι σε τεράστια κλίμακα και με βοήθησε να βελτιώσω το επίπεδο μου . Όσον αφορά την επόμενη χρονιά έχω συμβόλαιο με τον Εθνικό, αλλά έχω προτάσεις από άλλες ομάδες τόσο της A1 όσο και της A2 και θα δούμε τι θα ακολουθήσει. Ήταν μια υπέροχη χρονιά με χαρές, λύπες, ανατροπές και πάνω απ' όλα γίναμε μια παρέα».
πηγη www.thrakisport.gr