Σελίδες


Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Ανεκδοτο για βολειμπολιστες.


Ειναι σε ενα πανελ αθλητικης εκπομπης τρεις επαγγελματιες αθλητες.
Ενας ποδοσφαιριστης ενας μπασκετμπολιστας
και ενας βολειμπολιστας.
Ρωταει ο δημοσιογραφος τι κανουν με τα λεφτα που βγαζουν απο τον αθλητισμο.
Ο ποδοσφαιριστης:Εγω το 50% τα επενδυω στο χρηματιστηριο ,
το 30 % αγοραζω ακινητα.
Δημοσιογραφος:Και τα υπολοιπα;
Ο ποδοσφαιριστης:Τα υπολοιπα καταθεσεις στη Ελβετια.
Δημοσιογραφος :Εσεις;
Μπασκετμπολιστας: Εγω το 40% το επενδυω σε ομολογα εξωτερικου,
Εχω 5 αυτοκινητα των 150.000 το καθενα.
Δημοσιογραφος:Και τα υπολοιπα;
Μπασκετμπολιστας:καταθεσεις σε στερλινες.
Δημοσιογραφος: Και εσεις;(προς τον βολειμπολιστα)
Βολειμπολιστας:Εγω τις προαλλες αγορασα ενα παπακι....
Δημοσιογραφος:Και τα υπολοιπα?
Βολειμπολιστας:Τα εβαλε η μανα μου...!
πηγη liberovolley11.blogspot.com