Σελίδες


Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Στην ΑΕΚ ο Ανδρεάδης που δηλώνει ότι «Το κεφάλαιο Εθνικός δεν έκλεισε»

Στην ΑΕΚ ο Ανδρεάδης !

Το παζλ του ρόστερ της ΑΕΚ αρχίζει σιγά σιγά να συμπληρώνεται, και μάλιστα αυτό γίνεται με μια πολύ σημαντική προσθήκη στη θέση του κεντρικού. Αυτή ακούει στο όνομα Ανδρέας Ανδρεάδης, ο οποίος ανακοινώθηκε από την Ένωση πριν από λίγα λεπτά.

Το Τ.Α.Α AEK βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον διεθνή κεντρικό, Ανδρέα Ανδρεάδη. Ο 33χρονος αθλητής υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους με την ομάδα μας. Με την ποιότητα και την πείρα του ο ύψους 2.03 μ. παίκτης θα βοηθήσει την ΑΕΚ στο κυνήγι των στόχων της τη νέα σεζόν. Ο Ανδρεάδης έχει αναδειχθεί 3 φορές πρωταθλητής (2 με τον Ολυμπιακό και 1 με τον Παναθηναϊκό) στην πολύχρονη καριέρα του.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΑΝΔΡΕΑΔΗ
ΣΕΖΟΝΟΜΑΔΑΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑΚΥΠΕΛΛΑΑΛΛΟΙ ΤΙΤΛΟΙ
2013-14:Εθνικός Αλεξανδρούπολης
2012-13:Ηρακλής Γ.Σ.12η
2011-12:Ολυμπιακός
2010-11:ΟλυμπιακόςΠρωταθλητήςΚυπελλούχος
2009-10:ΟλυμπιακόςΠρωταθλητήςφιναλίστ
2008-09:Παναθηναϊκόςφιναλίστ
2007-08:ΠαναθηναϊκόςΚυπελλούχος 
2006-07:ΠαναθηναϊκόςΚυπελλούχος 
2005-06:ΠαναθηναϊκόςΠρωταθλητής φιναλίστ Σούπερ Καπ
2004-05:Παναθηναϊκός 3η
2003-04:Εθνικός Αλεξανδρούπολης
2002-03:Εθνικός Αλεξανδρούπολης
2001-02Εθνικός ΑλεξανδρούποληςΑ2-2η
2000-01:Εθνικός ΑλεξανδρούποληςΑ2-6η
1999-00:Εθνικός ΑλεξανδρούποληςΑ2-6η
1998-99:Εθνικός ΑλεξανδρούποληςΑ2-7η
1997-98:Εθνικός Αλεξανδρούπολης 12η
1995-97:Α.Ο.Τυχερού

Ανδρεάδης: «Ιδιαίτερο το δέσιμο μου με την ΑΕΚ»Ανδρεάδης: «Ιδιαίτερο το δέσιμο μου με την ΑΕΚ»


Για τη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα του, με τη μεταγραφή του στην ΑΕΚ, μίλησε στο coppa.gr ο Ανδρέας Ανδρεάδης, ενώ δεν έκλεισε την πόρτα του Εθνικού, κάνοντας λόγο για ενδεχόμενη μελλοντική επιστροφή.

«Το πλάνο που έχει η ΑΕΚ με αντιπροσωπεύει, θέλει να πρωταγωνιστήσει στην Volleyleague και χαίρομαι πολύ που είμαι μέσα στα σχεδία του προπονητή. Επέλεξα την ΑΕΚ γιατί υπάρχει επαγγελματισμός σε όλα τα επίπεδα, όχι μόνο στο αγωνιστικό.

Όλον αυτό τον καιρό μου έδειξαν το ενδιαφέρον τους και με πλησίασαν, δείχνοντας μου σεβασμό», είπε αρχικά ο έμπειρος κεντρικός.

Για το πώς αισθάνεται που θα έχει αγωνιστεί σε όλους τους μεγάλους του αθλήματος ο 33χρονος σχολίασε:
«Με το πάθος που αγωνίστηκα σε όλες τις άλλες ομάδες, το ίδιο πάθος θα δείξω και με την ΑΕΚ. Με ήθελαν για παραπάνω χρόνια, αλλά αποφασίσαμε να πάμε βήμα βήμα. Στόχος είναι η ομάδα να κάνει πρωταθλητισμό, να μπει φέτος στην τετράδα και σταδιακά να έχει συμμετοχές σε τελικούς, διεκδικώντας τίτλους. Με την ΑΕΚ πάντα είχα ένα οικογενειακό δέσιμο, αφού η γιαγιά μου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κωνσταντινούπολη και ήρθε στην πατρίδα με την ανταλλαγή πληθυσμού. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η παρουσία του Πέτρογλου, με τον οποίο είμαστε χρόνια φίλοι και ελπίζω να μείνει στην ομάδα».

«Το κεφάλαιο Εθνικός δεν έκλεισε»

Αναφορικά για το «διαζύγιο» με τον Εθνικό είπε: «Όταν πήγα στον Εθνικό όλοι είπαν ότι έχω στόχο να τελειώσω την καριέρα μου. Εγώ όμως είμαι μικρός ακόμα, έχω ακόμα να δώσω πολλά στο βόλεϊ. Πήγα στον Εθνικό για να βοηθήσω και επειδή ήξερα 13 χρόνια τον προπονητή, Σάκη Μουστακίδη. Το κεφάλαιο Εθνικός δεν έκλεισε ακόμα για μένα, είναι η ομάδα που πρωτοξεκίνησα και κάποια στιγμή θα επιστρέψω».
πηγη www.volleynews.gr