Σημαντικές αποφάσεις για τη διεξαγωγή των νέων πρωταθλημάτων, τις προετοιμασίες των Εθνικών ομάδων και άλλων ζητημάτων που αφορούν το ελληνικό βόλεϊ, έλαβε το Δ.Σ. της Ε.Ο.ΠΕ. που συνεδρίασε στα γραφεία της Ομοσπονδίας την Τετάρτη 8/6.
Αναλυτικά οι αποφάσεις έχουν ως εξής:
Προετοιμασίες Εθνικών ομάδων: Το Δ.Σ. κατ’ αρχήν αποφασίζει ότι υπό τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες, θα γίνουν κανονικά οι προετοιμασίες σε Παίδες, Άνδρες, Γυναίκες, όπως και το ταξίδι στην Τραπεζούντα για Παίδες και Κορασίδες (Youth Festival 23-30 Ιουλίου) με έξοδα της ΕΟΕ. Παράλληλα, αποφασίζεται με βάση τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ομοσπονδία κατ’ αρχήν να μην συμμετάσχουν οι Εθνικές ομάδες στα Βαλκανικά πρωταθλήματα, με την επιφύλαξη όμως, ότι αν βρεθεί οικονομική λύση μέχρι τη λήξη των προθεσμιών, να πραγματοποιηθεί η συμμετοχή κάποιας ή κάποιων ομάδων.
Κόστος πρωταθλημάτων: Αποφασίστηκε να διατηρηθεί το κόστος κάθε πρωταθλήματος στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο με μείωση του ποσού που θα διατίθεται ανά μετακίνηση ως συμμετοχή στα οδοιπορικά και παράλληλη πριμοδότηση των ομάδων που θα μετακινηθούν τις περισσότερες φορές μέσα στην αγωνιστική περίοδο.
Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Εγκρίνεται το σύστημα διεξαγωγής που αποτελεί κοινή πρόταση ΚΕΠ – ομάδων και αναφέρει ότιτο πρωτάθλημα 2011-2012 θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις Α και Β και στη Β οι ομάδες θα αγωνιστούν για τις θέσεις 1-6 και 7-14, μεταφέροντας τους μισούς βαθμούς από την πρώτη φάση.
Παράλληλα, με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. το πρωτάθλημα της Α1 από την περίοδο 2012-2013 και μετά θα διεξάγεται με τη συμμετοχή 12 ομάδων. Αυτό σημαίνει ότι από το γκρουπ 8-14 θα υποβιβαστούν οι πέντε τελευταίες ομάδες και θα προβιβαστούν από την Α2 τρεις ομάδες, δηλαδή οι πρωταθλητές των τριών ομίλων.
Εγκρίθηκε η σύσταση της τριμελούς Επιτροπής, η οποία αποτελείται από τους Κώστα Παπαδημητρίου (ΑΕΚ), Νίκο Μαντούβαλο (Ολυμπιακό) και Σπύρο Δεπάολη (Ηρακλής Κηφισιάς). Ρόλος της Επιτροπής θα είναι η συνεργασία με την Επιτροπή Πρωταθλημάτων για θέματα οργάνωσης και προβολής της Α1.
Δεν λήφθηκε απόφαση για το αν η κατηγορία θα συμπληρωθεί σε περίπτωση αποχώρησης ομάδας ή ομάδων και με ποιον τρόπο, γιατί αυτό θα εξεταστεί μετά τις 30 Ιουνίου, ημερομηνία λήξης της σχετικής προθεσμίας για την απόσυρση ομάδων.
Εγκρίθηκε η πρόταση της ΚΕΠ για τρεις ξένες αθλήτριες σε κάθε ομάδα.
Εγκρίθηκε ο κανονισμός της Wild Card.
Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Εγκρίθηκε η πρόταση της ΚΕΠ το πρωτάθλημα 2011-2012 της Α2 γυναικών να γίνει με τρεις ομίλους. Ο πρώτος όμιλος με 9 ομάδες (έξι από την Αττική και τρεις από Κρήτη). Ο δεύτερος με 9 ομάδες (τέσσερις από την Αττική, μία από τη Νάξο, δύο από την Πάτρα και δύο από τη Λάρισα). Ο τρίτος όμιλος με 10 ομάδες (πέντε από τη Θεσσαλονίκη, δύο από τη Δράμα, μία από Γιάννινα, Γιαννιτσά και Ελασσόνα).
Την άνοδο στην Α1 θα λάβουν οι ομάδες που θα κατακτήσουν την 1η θέση σε κάθε έναν από τους τρεις ομίλους, υποβιβάζονται οι ομάδες που θα καταλάβουν τις δύο τελευταίες θέσεις σε κάθε έναν από τους τρεις ομίλους και την άνοδο στην Α2 Εθνική κατηγορία θα καταλάβουν οι 10 πρωταθλήτριες ομάδες κάθε τοπικού – περιφερειακού πρωταθλήματος και η νικήτρια του τουρνουά των δευτεραθλητριών ομάδων από τις Ενώσεις – Περιφέρειες που έχουν διαβάθμιση κατηγοριών. Σύνολο ομάδων 2012-2013: έως 33 ομάδες.
Α2 ΑΝΔΡΩΝ
Εγκρίθηκε η πρόταση της ΚΕΠ το πρωτάθλημα 2011-2012 να γίνει με τη συμμετοχή 12 ομάδων σε πρωτάθλημα δύο γύρων με βαθμολογία.
Την άνοδο στην Α1 ανδρών θα πάρουν οι ομάδες που θα καταλάβουν την 1η και 2η θέση στο πρωτάθλημα και θα υποβιβαστούν σε τοπικό οι ομάδες που θα καταλάβουν τις τρεις τελευταίες ομάδες (10ος, 11ος, 12ος).
Άνοδος 17 ομάδων από τη Β’ Εθνική και 10 ομάδων από τα τοπικά - περιφερειακά πρωταθλήματα (η πρωταθλήτρια ομάδα κάθε τοπικού – περιφερειακού πρωταθλήματος). Το σύνολο των ομάδων για το 2012-2013: έως 36 ομάδες.
Επίσης, αποφασίστηκε ομόφωνα να διατηρηθεί ένας ξένος σε κάθε ομάδα.
Β ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΔΡΩΝ
Εγκρίθηκε η εισήγηση της ΚΕΠ για κατάργηση της Β’ Εθνικής από την περίοδο 2012-2013.
Την περίοδο 2011-2012 η Β’ Εθνική θα διεξαχθεί σε τρεις ομίλους με τον πρώτο να αποτελείται από 9 ομάδες (6 από την Αττική, 2 από την Κρήτη, 1 από τη Μυτιλήνη), ο δεύτερος θα έχει 10 ομάδες (3 από Αττική και από 1 Ιωάννινα, Άρτα, Πρέβεζα, Πάτρα, Καλαμάτα, Ξυλόκαστρο, Μαλεσίνα), όπως και ο τρίτος που θα αποτελείται από 10 ομάδες (5 από Θεσσαλονίκη και από 1 Ν. Μουδανιά, Ν. Βύσσα, Σέρρες, Πτολεμαΐδα, Μακεδονία).
Και τα τρία πρωταθλήματα θα διεξαχθούν σε δύο γύρους με βαθμολογία. Άνοδος στην Α2: Στον κάθε όμιλο που έχει 10 ομάδες ανεβαίνουν οι 6 πρώτοι και στον όμιλο με τις 9 ομάδες οι 5 πρώτοι. Υποβιβασμός στο τοπικό: Οι ομάδες που θα καταλάβουν τις 4 τελευταίες θέσεις σε κάθε όμιλο (12 ομάδες).
Μπιτς βόλεϊ: Εγκρίθηκε ο Κανονισμός Διαιτησίας του μπιτς βόλεϊ.
* Σε περίπτωση αποχώρησης ομάδας ή ομάδων από τα πρωταθλήματα το Δ.Σ. έχει το δικαίωμα να αλλάξει ακόμα και το σύστημα διεξαγωγής των πρωταθλημάτων...
ΠΗΓΗ http://www.volleyball.gr/