Σελίδες


Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Μιγιαϊλοβιτς: «Ήθελα πραγματικά να γυρίσω στον Εθνικό»

Μιγιαϊλοβιτς: «Ήθελα πραγματικά να γυρίσω στον Εθνικό»
Ο Νικολά Μιγιαϊλοβιτς αποτελεί σίγουρα τεράστια μεταγραφική επιτυχία του Φοίνικα Σύρου.
Η αξία του Μιγιαϊλοβιτς φάνηκε πέρσι όταν έγινε ο φόβος κι ο τρόμος για τις αντίπαλες άμυνες με τη φανέλα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης κι έφυγε με το βραβείο του καλύτερου αθλητή της σεζόν της Novasports.
Μήνες μετά επιστρέφει ξανά στην Ελλάδα για να αγωνιστεί στη Σύρο. Ο Νικολά από τη Σερβία όπου βρίσκεται μίλησε αποκλειστικά στο Greekvolley σε συνεργασία με το Thrakisport:
Γιατί αποφάσισες να επιστρέψεις στην Ελλάδα;
«Μετά από όλα συνέβησαν τους τελευταίους 9 μήνες, μετά από δύο εγχειρήσεις που έκανα, σκέφτηκα ότι το καλύτερο που είχαν να κάνω ήταν να επιστρέψω στην Ελλάδα όταν επανέλθω για να παίξω επειδή στην Ελλάδα είμαι σαν το σπίτι του. Τον ένα χρόνο που πέρασα στην Ελλάδα έκανα τόσους πολλούς φίλους, τόσο καλούς φίλους και ανθρώπους. Ήταν πάντα φιλικοί απέναντί μου και ήταν πάντα έτοιμοι να με βοηθήσουν! Να γιατί η Ελλάδα είναι η δεύτερη πατρίδα μου και γιατί αποφάσισα να επιστρέψω μετά από μια πολύ δύσκολη περίοδο για την καριέρα μου».
Υπήρξε μια φήμη ότι είχες δύο προτάσεις από την Ελλάδα, η μία από την πρώην σου ομάδα και την άλλη από το Φοίνικα γιατί επέλεξες τη δεύτερη;
«Η Σύρος είναι η ομάδα με την οποία μίλαγα τις τελευταίες 10 ημέρες. Είχα επίσης προσφορά από τη Γαλλία αλλά έπρεπε να περιμένω για επίσημη πρόταση και δεν ήθελα. Μετά αποφάσισα να παίξω για τη Σύρο! Τηλεφώνησα στον μάνατζέρ μου και του είπα, Πάω στη Σύρο! Μου έστειλαν το Συμβόλαιο και ο Εθνικός μετά επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε «Σε θέλουμε πίσω!» Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολη κατάσταση για εμένα από τη μία πλευρά γιατί είχα ήδη πει ναι στη Σύρο και ότι θα έπαιζα μαζί τους κι από την άλλη μου είχε τηλεφωνήσει μια ομάδα που αγαπούσα πάρα πολύ και μια πόλη στην οποία πέρασα πάρα πολύ όμορφα! Ήθελα πραγματικά να γυρίσω στον Εθνικό αλλά αυτή τη φορά ήταν αδύνατον! Αποφάσισα να κρατήσω το λόγο μου και να παίξω για τη Σύρο!»
Tι γνωρίζεις για τη νέα σου ομάδα;
«Ακούω πολύ καλά λόγια για την οργάνωση της ομάδας της Σύρου! Γνωρίζω τον προπονητή, γνωρίζω τον Ντόκιτς και τον Ντάμποβιτς. Είναι σπουδαίοι παίκτες και πολύ καλά παιδιά! Την υπόλοιπη ομάδα δεν την ξέρω πολύ καλά αλλά είμαι βέβαιος ό,τι θα έχουν πολύ καλή ατμόσφαιρα εκεί! Έχω ήδη παίξει εκεί και οι φίλαθλοι είναι καταπληκτικοί και αγαπούν το βόλεϊ!»
Πως νομίζεις πως θα νιώσεις όταν τελευταία αγωνιστική του δεύτερου γύρου θα πας στην Αλεξανδρούπολη για να παίξεις ενάντια στον Εθνικό;
«Από τη στιγμή που έφυγα από την Αλεξανδρούπολη το όνειρό μου ήταν να επιστρέψω και να παίξω στην Αλεξανδρούπολη ξανά. Έτσι θα είναι πολύ ξεχωριστό παιχνίδι για εμένα. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα επιστρέψω εκεί και ανυπομονώ για εκείνο το παιχνίδι και να δω ξανά τους φίλους μου από εκεί!»
για το Greekvolley σε συνεργασία με το Thrakisport, Μαίρη Σαμιώτου