Σελίδες


Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Συνέντευξη του Θωμά Δημητριάδη που επιστρέφει μετά από 4 χρόνια στην Αλεξανδρούπολη για τον Εθνικό


Ο Θωμάς Δημητριάδης στο thrakisport.gr
Ο Θωμάς Δημητριάδης επιστρέφει στην Αλεξανδρούπολη μετά από 6 χρόνια για λογαριασμό του Εθνικού. Γιός του παλιού διεθνή άσου Μάκη Δημητριάδη, μετά από τρία επιτυχημένα χρόνια στην ΜΕΝΤ, όπου πανηγύρισε δύο ανόδους, πλέον θα αγωνίζεται αντίπαλος με τους παλιούς του συμπαίκτες του.
Το thrakisport.gr «συνέλαβε» το νέο απόκτημα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης και τον «ανέκρινε»...
Dimitriadis FamilyΕΡ.: Ποιό ήταν το ερέθισμα σου και ασχολήθηκες με το βόλλεϋ;
Θ.Δ.: "Δεν υπήρχε κάποιο ιδιαίτερο ερέθισμα στο να ξεκινήσω το βόλλεϋ μικρός. Ξεκίνησα με στίβο και τένις αλλά τελικά κατέληξα στο βόλλεϋ... Σαφώς το ότι ο πατέρας μου (Μάκης Δημητριάδης) ήταν αθλητής του βόλλεϋ μου έδωσε ένα παραπάνω ενδιαφέρον για το άθλημα".
ΕΡ.: Πώς νιώθεις που επιστρέφεις σπίτι σου; Που επιστρέφεις στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης;
Θ.Δ.: "Εντάξει τα συναισθήματα είναι ανάμικτα... από την μια φεύγω από την Θεσσαλονίκη την πόλη στην οποία πέρασα τα 4 τελευταία χρονιά, κάτι που με κάνει να καταλάβω πως τα φοιτητικά μου χρόνια τελείωσαν... Από την άλλη γυρνώ πίσω στην πόλη μου, στην οικογένεια μου και θα ασχοληθώ με αυτό που μ' αρέσει... Πρώτη φορά στην καριέρα μου θα ασχοληθώ με το βόλλεϋ σε επαγγελματικό επίπεδο και ανυπομονώ να δουλέψω σκληρά για την ομάδα... Όσο για τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης χαίρομαι που θα επιστρέψω...Λείπω χρόνια από την ομάδα και ξέρω ότι έχει ανεβάσει αρκετά το επίπεδο της κάτι που μου δίνει ένα κίνητρο παραπάνω για ανταπεξέλθω στις δυσκολίες της χρονιάς και να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα..."
ΕΡ.: Ποιος ο στόχος του Θωμά για τη νέα χρονιά;
Θ.Δ.: "Στόχος μου τη νέα χρονιά, όπως είπα και πιο πάνω είναι να δουλέψω σκληρά στην προπόνηση, να βελτιωθώ, ώστε να βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ την ομάδα και να βγάλω ασπροπρόσωπο τον, για πρώτη φορά προπονητή μου, Θανάση Μουστακίδη, που με επέλεξε να είμαι στην ομάδα".1044074 474049926019649 1873797072 n
ΕΡ.: Με τους περισσότερους από τους συμπαίκτες σου στον Εθνικό είστε φίλοι... Τι γνώμη έχεις για αυτούς;
Θ.Δ.: "Είναι αλήθεια ότι με τα περισσότερα παιδιά γνωριζόμαστε και κάνουμε παρέα και εκτός γηπέδου... Με μερικούς μάλιστα παίζαμε μαζί στα παιδικοεφιβικά... Είναι όλοι τους καλά παιδιά και καλοί παίκτες και ανυπομονώ να παίξουμε κ πάλι μαζί!"
ΕΡ.: Τα σημερινά παιδιά αγαπάνε το βόλλεϋ;
Θ.Δ: "Σήμερα υπάρχουν παιδιά που αγαπάν το βόλλεϋ κάποια από τα οποία έχουν και προοπτικές να παίξουν και πολύ καλά μάλιστα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο σε μια τέτοια περίοδο που όλος ο κόσμος περνά δύσκολα, που ο αθλητισμός περνά δύσκολες στιγμές θα κρατηθούν και τα επόμενα χρόνια στο άθλημα..."
mentΕΡ.: Πως νιώθεις που θα παίζεις αντίπαλος με την περσινή σου ομάδα;
Θ.Δ.: "Οι σχέσεις μου με την ομάδα της ΜΕΝΤ είναι πολύ καλές. Έχω δεθεί πολύ με τους συμπαίκτες μου εκεί τόσα χρόνια με τους οποίους καταφέραμε να ανεβάσουμε 2 κατηγορίες την ομάδα αλλά και με τον προπονητή μου Σπύρο Γκολίτση, στον οποίο χρωστάω πολλά γιατί μου έδωσε σημαντικές ευκαιρίες κ με εμπιστεύτηκε πιο πολύ από τον καθένα και τον ευχαριστώ πολύ γ αυτό... Το ότι θα παίζω το χρόνου κόντρα στην ΜΕΝΤ δεν μου προκαλεί ιδιαίτερα συναισθήματα...Ελπίζω να έχουμε και οι δυο ομάδες (Εθνικός, ΜΕΝΤ) μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα".
Τελευ