Σελίδες


Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΒΟΛΕΪ

Για δέκατη συνεχόμενη χρονιά ο Όμιλος Forthnet τίμησε σε μια λαμπρή εκδήλωση τους καλύτερους, αλλά και τους πιο εξελίξιμους αθλητές του βόλεϊ και του πόλο.
Το έπαθλο Forthnet έχει εξελιχθεί πλέον σε ένα θεσμό του Ελληνικού αθλητισμού, με τον πρόεδρο της ΕΣΑΠ κ. Παντελή Ταρνατόρο στον χαιρετισμό να τονίζει μεταξύ άλλων τη μεγάλη προσφορά τόσο της Forthnet όσο και της Nova στο βολεϊ και τον αθλητισμό γενικότερα.
«Είναι μια ξεχωριστή εκδήλωση για τον αθλητισμό. Τόσο η Forthnet όσο και η NOVA στηρίζουν έμπρακτα το ελληνικό βόλεϊ, όχι μόνο με τις μεταδόσεις των αγώνων, αλλά και με την γενικότερη προβολή που παρέχουν κι αποτελεί τιμή μας που εταιρίες σαν την Forthnet βρίσκονται στο χώρο του αθλητισμού», είπε ο κ Ταρνατόρος και συμπλήρωσε: «Πλέον έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα στην Ελλάδα, θα μείνουν μόνο οι εταιρίες που έχουν υποδομές και όραμα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την Forthnet».
Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Forthnet κ. Πάνος Παπαδόπουλος σημείωσε: «Είναι η δέκατη χρονιά των Επάθλων Forthnet. Τιμούμε ξανά τους ανθρώπους και αθλητές που αγαπάμε. Συνεχίζουμε, με αισιοδοξία, να στηρίζουμε όλα τα αθλήματα».
Όσον αφορά τους πρωταγωνιστές, ο νικητής του επάθλου της περασμένης σεζόν, ο Αμερικάνος διαγώνιος του Παμβοχαϊκού Μαρκ Ντουσάρμ δεν μπόρεσε να παραβρεθεί λόγω των υποχρεώσεων που έχει με την Τουρκουά στο σαμπιονά, ωστόσο μέσω skype δήλωσε: «Στην καρδιά μου η Ελλάδα έχει σημαντική θέση. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου αλλά και τους οπαδούς. Η περυσινή σεζόν με τον Παμβοχαϊκό είναι η απόδειξη πως με σκληρή δουλειά μπορείς να ξεπεράσεις τις προσδοκίες».
Ο τίτλος του Rookie of the year πήγε στον Άκη Ασπιώτη της ΕΑ Πατρών, ο οποίος αφού το αφιέρωσε στην οικογένεια του τόνισε ότι αυτή η διάκριση «αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα κι ένα επιπλέον κίνητρο για να δουλέψω ακόμη περισσότερο», ενώ αναφερόμενος στον τραυματισμό του πρόσθεσε: «ήταν μια άτυχη στιγμή, αλλά συμβαίνουν αυτά στον αθλητισμό. Δουλεύω όμως για να το ξεπεράσω και πιστεύω σε ένα μήνα θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ».
Ειδική τιμητική διάκριση απονεμήθηκε στον προπονητή πλέον του Ηρακλή Αντρέι Κράβαρικ για την προσφορά του στο Ελληνικό βόλεϊ, με τον ‘Μπότσο' να κλέβει όπως συνηθίζει την παράσταση με τις ατάκες του.
Ατάκες που σκόρπισαν το γέλιο στην κατάμεστη αίθουσα αφού μεταξύ αποκάλυψαν το μυστικό του για το πώς καταφέρνει να είναι τόσο αγαπητός «Έχω ένα μυστικό για να μην με πιάνει το μάτι, καθώς φοράω το εσώρουχο μου ανάποδα», την τρέλα του με τα γλυκά «από μικρός ήμουν πάνω από μια κατσαρόλα κι αν δεν τα καταφέρω ως προπονητής, μπορεί να αρχίσω να πουλάω γλυκά», το ψάρεμα «είναι πάθος, αλλά το μεγαλύτερο ψάρι που έπιασα ήταν η γυναίκα μου Μάγια με ύψος 1.74» ενώ στην βιντεοσκοπημένη ερώτηση της κόρης του Μικαέλας «τι σου έχει λείψει από το βόλεϊ και με τι θα άλλαζες τα έπαθλα σου», απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Μου έχει λείψει ένας τίτλος στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά πλέον έχω στο σπίτι τη γυναίκα μου και το παιδί μου».
Στις γυναίκες η νικήτρια του επάθλου ήταν η Κάταλιν Κις της ΑΕΚ τόνισε ότι: «Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό το βραβείο. Όταν είμαι σε μία ομάδα όπως η ΑΕΚ είναι πιο εύκολο να το κατακτήσω. Ελπίζω του χρόνου να το πάρει πάλι κάποια παίκτρια της ΑΕΚ», ενώ παραδέχθηκε ότι αυτό που την κρατάει στην Ελλάδα «είναι ο έρωτας».
Τέλος Rookie of the year στις γυναίκες αναδείχθηκε η Ευαγγελία Μερτέκη με την αθλήτρια των Μακεδόνων Αξιού να δηλώνει: «Τώρα με αυτό το βραβείο οι απαιτήσεις ανεβαίνουν. Μακάρι να μπορέσω να συνδυάσω το βόλεϊ με τις σπουδές μου, αλλά αν δεν τα καταφέρω τότε θα προτιμήσω το βόλεϊ που είναι η μεγάλη μου αγάπη».


πηγη www.volleyleague.gr